مدیرآموزش و توانمند سازی سازمان بسیج سازندگی گفت: دومین نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی وکارآفرینان موفق در سپاه البرزبرگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۰۶۲۴
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مهران یوسفی مدیرآموزش و توانمند سازی سازمان بسیج سازندگی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : دومین نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی و کارآفرینان موفق در محل سالن جلسات فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.
وی افزود: این اتاق فکرمجموعه ای است از کارآفرینان برتر، صاحبنظران و کارشناسان حوزه کارآفرینی استان که با هدف افزایش توان مدیریتی استان، رده های مختلف بسیج و مدیران سایردستگاهها در کمک به شناسایی موانع توسعه کارآفرینی جهت دستیابی به راهکارهای رفع این موانع تشکیل می گردد.
یوسفی درباره دیگر اهداف برگزاری این اتاق فکر تصریح کرد: ایجاد زمینه و بستر مناسب جهت گسترش و ترویج انواع کارآفرینی (اقتصادی، اجتماعی و…) و نهادینه سازی فرهنگ آن دربین بسیجیان استان وسایراقشارجامعه از جمله اهداف برگزاری این این اتاق فکر می باشد.
این مقام مسئول ادامه داد: از اعضای شرکت کننده در اتاق فکر می توان به نماینده فرماندهی سباه استان، نماینده استانداری، نماینده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت، نماینده سازمان جهاد کشاورزی، یک نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه ها،موسسات،مراکز علمی و پژوهشی، کارآفرین برتر ملی یا استانی، ریاست سازمان های بسیج مهندسین کشاورزی وصنعت ومعدن، ریاست سازمان بسیج اصناف، نماینده بانک مهراقتصاد و نماینده صدا و سیما استان اشاره نمود.
وی از برگزاری انتخابات در دومین نشست کارگروه خبرداد عنوان کرد: بر اساس رای گیری انجام شده از 3 نفر عضو شورا، با رای اکثریت، یک نفر به عنوان رئیس شورا و یک نفر به عنوان دبیر شورا انتخاب و فعالیت خواهند نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها