خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی لارستان:

شورای امر به‌ معروف در دانشگاه آزاد لارستان تشکیل شود

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های لارستان بر تشکیل شورای امر به‌ معروف در دانشگاه آزاد این شهر تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۶۰۶۰۸
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس از لارستان، صبح امروز نشست شورای بسیج دانشجویی لارستان با مسئولان و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی این شهر در راستای طرح مسیر همدلی برگزار شد.

در این نشست هاشم پیش‌بین مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های لارستان با ارائه گزارشی از فعالیت‌های بسیج دانشجویی، شناسایی و جذب نیروهای بسیجی و سوق دادن آن‌ها به سمت‌ و سوی فرهنگ بسیجی را از اولویت‌های این تشکل دانشجویی دانست و گفت: بسترسازی مناسب از سوی دانشگاه‌ها و مسئولان فرهنگی آن‌ها می‌تواند زمینه خوبی را برای فعالیت دانشجویان بسیجی در سطح دانشگاه‌ها فراهم کند.

وی با تشکر از دانشگاه آزاد اسلامی لارستان به دلیل حمایت از دفتر بسیج دانشجویی، خواستار تشکیل شورای امر به ‌معروف در این دانشگاه شد و افزود: واحدهای دانشگاهی لارستان نیز با داشتن نماینده‌ای در این شورا، در راستای نهادینه کردن این فرهنگ اسلامی و فریضه دینی در سطح شهرستان و ارتقای سطح فرهنگ اسلامی گام بردارند.

در ادامه این نشست مهدی مهدی‌زاده رستم سرپرست دانشگاه آزاد لارستان با بیان اینکه بسیج الگو و نمونه‌ای بارز از فرهنگ ایثار و خدمت خالصانه است بیان داشت: رفتار و کردار یک بسیجی در توسعه فرهنگ ایثار و تفکر بسیجی به‌ویژه در دانشگاه‌ها از مواردی است که در جذب حداکثری دانشجویان به این تشکل و دیدگاه دانشجویان به بسیج تأثیر دارد.

وی با تأکید بر حضور پرشور دانشجویان بسیجی در مراسم ملی و مذهبی، مسابقات علمی، فرهنگی و ورزشی در سطح دانشگاه مانند سال‌های گذشته، خواستار تأسیس انجمن‌های علمی در رشته‌های مختلف با جذب حداکثری نیروهای نخبه دانشگاهی در برنامه‌های بسیج دانشجویی شهرستان شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها