برنامه گرامیداشت روز بسیج اصناف و یادواره شهدای اصناف استان با حضور مردم؛مسئولین؛ خانواده معظم شهدا در سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۰۶۰۱
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، برنامه گرامیداشت چهارم شهریورماه سالروز شهادت شهید حاج مهدی عراقی روز بسیج اصناف ظهر امروز با حضور مردم؛مسئولین؛ خانواده معظم شهدا در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در سنندج برگزار شد.

محمد دره‌وزمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در این همایش ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدا و تبریک ولادت حضرت امام رضا(ع) و همچنین هفته دولت به شهادت 120 شهید اصناف در استان اشاره کرد و گفت: در این مراسم و محافل بهتر است که از سخنان و خاطره خانواده های شهدا استفاده شود.

وی گفت: برگزاری این یادواره و مراسم گرامیداشت نباید فقط مختص به زمان خاصی شود و فقط رفع تکلیف باشد بلکه در برگزاری چنین محافلی و مراسمی علاوه بر بزرگداشت نام و یاد شهدا باید سیره و روش شهدا و امام شهدا در جامعه ادامه داشته باشد.

دره وزمی برگزاری یادواره های شهدا را یک تلنگر به افراد جامعه عنوان کرد و گفت: این برای آن است که ما بدانیم در کجای راه و مسیر رسیدن به اهداف خود در مسیر جامعه اسلامی و پیروی از راه و روش شهدا قرار داریم و آیا به درستی به وظایف خود عمل کرده ایم یا نه.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان امنیت و آسایش امروز جامعه را مدیون ایثار و از خود گذشتگی شهدا عنوان کرد و گفت: برگزاری یادواره شهدا معیار و میزانی برای سنجش رفتار و اعمال ما و اینکه ما اکنون در کجای راه قرار داریم می باشد.

دره‌وزمی افزود: اگر فاصله‌ای بین ما و مسیر و خط شهدا قرار دارد لازم است آن را پر کینم تا به جامعه آرمانی مورد نظر امام و خانواده شهدا برسیم و معتقدم تا دستیابی به این جامعه مطلوب فاصله داریم و همه باید بیشتر تلاش کنیم.

وی در ادامه به مشخصه‌های جامعه‌ای آرمانی و اسلامی اشاره کرد و جامعه ای بدور از ناملایمات و مشکلات معیشتی، امنیت و آرامش را از جمله این ویژگی ها نام برد و گفت: باید تلاش کنیم جامعه ما به دور از ناملایمات و بدور از ا دغدغه‌های معیشت و اشتغال برای مردم باشد و خوشبختانه کشور ایران اسلامی با تلاش مردم و نیروهای امنیتی، جامعه‌ای دارای امنیت بسیار بالا در جهت تحقق اهداف جامعه اسلامی است.

در پایان این مراسم با حضور مسئولین از خانواده شهدای اصناف استان و بسیجیان نمونه تجلیل به عمل آمد.


ارسال نظرات