سردار يزداني:

بسیج به ورزش خواهران مانند ورزش برادران اهمیت می دهد

رئیس سازمان ورزش بسیج در مراسم افتتاحیه المپیاد پایگاه های استعدادیابی ورزش خواهران بسیج گفت: بسیج به ورزش خواهران مانند ورزش برادران اهمیت می دهد.
کد خبر: ۸۵۶۰۵۵۱
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاري بسيج، مراسم افتتاحیه دومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه های استعدادیابی خواهران بسیج در زنجان برگزار شد. در ابتدای این مراسم که سردار یزدانی رئیس سازمان ورزش بسیج، سرهنگ حسینی جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) و مسئولان لشگری و استانی حضور داشتند، از خانواده های شهید پرویز عطایی، عزت الله بیگدلی و بیات از شهدای ورزشکار استان زنجان تجلیل شد.

در ادامه حسینی با خیر مقدم به شرکت کنندگان در المپیاد خواهران بسیج گفت: موضوعی که در این رقابت ها قبل از قهرمانی باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد، همدلی ها بین ورزشکاران است که باید وجود داشته باشد و ورزشکاران در یک جو دوستانه با هم رقابت کنند.

جانشين فرمانده سپاه انصارالمهدي(عج) استان زنجان اظهار داشت: اين مراسم بزرگترين رقابت بين ورزشكاران بسيجي در كشور است كه در ديار غواصان دريادل و شهر شور و شعور حسيني برگزار مي‌شود.

وی افزود: رشد و شكوفايي ورزش بسيج نيازمند چشم انداز صحيح، برنامه ريزي كوتاه مدت، ميان مدت و بلندمدت، نگاه و توجه مسئولان امر و ارزيابي و استعداديابي است.

حسینی با اشاره به برگزاري اين المپياد ابراز كرد: هدف از برگزاري اين المپياد در كشور ايجاد بستري مناسب براي ارتقاي فضايل اخلاقي و فرهنگي و استعداديابي در نوجوانان بسيجي كشور است تا افراد با استعداد شناسايي و در ليگ‌هاي ورزشي ملي بدرخشند.

حسيني افزود: بايد شركت كنندگان در اين مراسم خويشتن‌داري داشته و به كار تيمي و فردي اهميت و احترام بگذارد و با سعي و تلاش استعدادهاي خود را به اثبات برسانند.

سردار یزدانی نیز در این مراسم با تاکید بر اهمیت ورزش خواهران گفت: سازمان ورزش بسیج به همان اندازه که به ورزش برادران اهمیت می دهد، به ورزش خواهران هم توجه دارد و در این باره در طول سال برنامه های مختلفی در تقویم فعالیت های ورزش بسیج در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان ورزش بسیج در ادامه با اشاره به اهمیت نظم و انضباط افزود: امیدوارم ورزشکارانی که در این المپیاد شرکت کرده اند، فعالیت های ورزشی شان را با شرکت در مسابقات جایزه بزرگ و قهرمان کشوری ادامه دهند تا روز به روز شاهد پیشرفت ورزش خواهران در بسیج باشیم.

در پایان مراسم افتتاحیه، نیز مشعل بازی های المپیاد پایگاه های استعدادیابی ورزش خواهران بسیج توسط ورزشکار بسیجی زهرا محمدی نایب قهرمان دو گانه آسیا روشن شد تا این مسابقات به صورت رسمی آغاز شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار