بسیج مداحان: مداح و نوحه سرای اهل بیت عصمت و طهارت (علیه السلام) گفت: تا زمانی که انقلاب اسلامی ایران خط ظلم ستیزی را دنبال می کند شعار «مرگ بر امریکا» ادامه دارد.
کد خبر: ۸۵۶۰۵۱۰
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵

عباس حیدرزاده" مداح و نوحه سرای اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج مداحان با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره دشمن اصلی ملت ایران گفت: سخنانان رهبرمعظم انقلاب مبنی بر استکبار ستیزی و دشمنی با امریکا و اسرائیل که پایان پذیرفتنی نیست مبنای انقلاب اسلامی ایران و نهضتی است که امام خمینی(ره) بنا نهاده اند و ملت قهرمان و غیور ایران هم پشتیبانی کرده است.

وی خاطر نشان کرد: روح انقلاب ما برگرفته از انقلاب امام حسین علیه السلام است، ایشان مقابل کفر و ظلم ایستاد و زیر بار زور نرفتند و مقابل یزید ایستاد. انقلاب اسلامی ما هم مقابل رژیم ستم شاهی ایستاد و مبارزه کرد و بت استکبار را شکست و به لطف خدا به پیروزی رسید.

 مداح و نوحه سرای خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران امید مستضعفان عالم است، یعنی اینکه مظلومان و ستم دیدگان عالم نگاهاشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. تنها کشوری که مقابل استکبار و زورگویی های امریکا و اسرائیل کودک کش ایستاده است نظام مقدس جمهوری اسلامی است. این روح انقلاب ماست، روح نهضت ما استکبار ستیزی است اگر استکبار ستیزی از انقلاب اسلامی گرفته شود ماهیت انقلاب تغییر می کند، پس محور نظام جمهوری اسلامی ایران و محور نهضت انقلاب اسلامی ایران استکبار ستیزی است لذا این پایان یافتنی نیست تا ریشه ظلم کنده شود و این پرچم و نظام مقدس به دست صاحب اصلی خود آقا امام زمان ارواحنا فده برسد.

حیدرزاده درباره علت تاکیدات مقام معظم رهبری و نقشه های امریکایی ها برای کشورمان گفت: عده ای به دنبال این هستند که در کشور جای پایی حتی بی نام و نشان برای امریکا ایجاد کنند. بخاطر بقای ریاست خودشان هم شده از نفوذ امریکا و اسرئیل در دنیا بهره بگیرند و مشکلات به ظاهر مردم را حل کنند تا بتوانند بقای ریاست خودشان را استمرار ببخشند، لذا بدنبال ایجاد جای پای امریکا و اسرائیل در کشورند در صورتی که مقام معظم رهبری با توجه به توکلی که ایشان نسبت به خداوند متعال و ائمه اطهار علیه السلام دارند و روح قرآن که پیام آن استکبار ستیزی است ایشان زیر بار این منت نمی روند و بارها تذکر می دهند تا ملت بیدار باشند و این ظلم را نپذیرند.

وی اظهار کرد: فرمایشات ایشان بر این اساس است که مردم بیدار و متوجه باشند و حتی مسئولین هم متوجه باشند که امریکا و اسرائیل به دنبال نفوذ هستند، دشمنان ما می خواهند ایران همیشه وابسته باشد و اقتصاد، سیاست و فرهنگ وابسته داشته باشد و ما دست از حمایت مقاومت در لبنان، فلسطین، سوریه و عراق را برداریم. می خواهند ما در یمن انصارالله را پشتیبانی نکنیم.

مداح و نوحه سرای خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام گفت: نعمت بزرگی که خداوند به ما عطا کرده است نعمت امامت و رهبری مقام معظم رهبری است که ایشان همیشه مواعظ و فرمایشات پیامبرگونه داشته است، ایشان کوچکترین انحراف را متوجه می شوند و در درگاه خداوند متعال دعا می کنیم که وجود پربرکت ایشان را انشالله تا ظهور حضرت حجت محفوظ بدارد.

حیدرزاده درباره لزوم وحدت در بین مسلمان نیز گفت: از صدر اسلام تا کنون همیشه دشمن از تفرقه و اختلاف انداختن در بین مسلمین سود برده است و در این زمان هم مهمترین حربه دشمن تفرقه افکنی است که اختلاف بیندازد و حکومت کند. امروز اگر نگاه کنیم دشمن در بین کشورهای اسلامی درگیری درست کرده است هم توان نظامی کشورهای اسلامی از بین می رود و هم آنکه با این کار مسلمانان را به خودشان مشغول می کنند.

وی افزود: دشمنانان ما با ایجاد تفرقه بازار تسلیحاتشان را رونق داده اند و منابع مسلمین را غارت و به یغما می برند و حضور خودشان را در منطقه محکم می کنند و در کشور افغانستان، عراق و پاکستان و یمن و سوریه و لبنان و همه مناطق دیگر به بهانه امنیت و تروریسم پایگاه نظامی ایجاد می کنند. آنها در قلب کشورهای اسلامی حضور دارند، دلیل حضورشان تفرقه و درگیری ایجاد کردند در بین مسلمانان است تا بهانه ای برای حضور داشته باشند و مهمتر از این پشتیبانی و حراست از رژیم منحوس اسرائیل است.

مداح و نوحه سرای خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام ادامه داد: امریکایی ها تلاش دارند تا بتوانند از همه طرف اسرائیل را حمایت کنند، امریکا حتی در گشور ترکیه با تدارک پایگاه های مهم نظامی می خواهد این رژیم کودک کش را حمایت و حراست کند.

حیدرزاده درباره رخنه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دشمن بیان کرد: رهبر معظم انقلاب هشیارانه به تلاش دشمنانان برای رخه فرهنگی، اقتصادی و فرهنگی اشاره فرمودند و به مردم یادآوری کردند که هوشیار باشید.

وی ادامه داد: وظیفه ما، خطبا و منبری ها این است که مردم را در این زمینه هوشیار کنیم. امریکا با این توافق خواب این را می دید که با ایران ارتباط برقرار خواهد کرد و اگر امتیازی دادند و امتیازی گرفتند راهی خواهد بود برای ورود کشورهای غربی در ایران. دیدید که هنوز امضای توافق نامه خشک نشده بود هیئت های از کشورهای اروپایی به ایران اعزام شد تا قراردادهای اقتصادی ببندند و اقتصاد کشور را به دست بگیرند و ما را وابسته کنند و از تولید دست برداریم و وابستگیمان این بار محکم تر از گذشته شود تا بتوانند هر موقعی که خواستند به ما فشار بیاورند.

در بحث سیاسی می خواهند مار را با خودشان هم سو کنند و پشتیبانی ما از محور مقاومت کم رنگ تر شود که بحمدالله مقام معظم رهبری این نکته را با مدد الهی بسیار زیبا دریافتند و به موقع تذکر دادند.

مداح و نوحه سرای خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام عنوان کرد: ما هم وظیفه داریم مردم را در این زمینه هوشیار کنیم و بیانات رهبرمعظم انقلاب را تبیین کنیم و انشالله ملت هم بیدار باشند همانند گذشته که هشیار بودند.

حیدرزاده درباره تاثیر شعار «مرگ بر امریکا» در جامعه بین الملل نیز گفت: این شعار از شعارهای محوری انقلاب است چون ماهیت امریکا و استکبار هیچگاه تغییر نمی کند، آن ها همیشه دشمن اسلام ناب محمدی هستند. لذا کشور ما که حکومت آن حکومت ناب محمدی است همیشه مورد تهدید امریکا و اسرائیل بوده است. آن ها با ماهیت نظام ما که برخاسته از دفاع از مظلومین بود دشمن هستند و این دشمنی تمام نمی شود تا زمانی که ما از شعارهای محوری خودمان دست برداریم. دفاع از مظلوم، مقاومت و استکبار ستیزی شعارهای محوری ماست.

وی در ادامه درباره ادامه شعار مرگ بر امریکا در جمهوری اسلامی ایران نیز اظهار داشت: تا زمانی که انقلاب اسلامی ایران خط ظلم ستیزی را دنبال می کند شعار «مرگ بر امریکا» ادامه دارد چرا که امریکا دست از دشمنی بر نمی دارد لذا شعار مرگ بر امریکا همیشگی است چون ماهیت امریکا و اسرائیل تغییر نخواهد کرد. هدف دشمنانان ما حکومت بر تمام ملل عالم است.

انشالله امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا آخرین نفس با دشمن یعنی امریکا و اسرائیل و استکبار پشت سر مقام معظم رهبری مبارزه کنیم.

ارسال نظرات