خبرهای داغ:
بسیجیان کارمندی و اصناف سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین به مناسبت هفته دولت با امام جمعه شهر اقبالیه دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۶۰۴۰۳
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت گفت: شهیدان رجایی و باهنر به عنوان شهیدان پر افتخار نظام هستند و بعد از تلاش و کوشش های فراوان جهت رشد و شکوفایی نظام جمهوری اسلامی ایران به درجه شهادت نائل گشتند و باعث افتخار استان قزوین شدند.

وی خاطر نشان کرد: شهید رجایی به مدت شش ماه اسیر بودند و مورد تحمل شکنجه های فراوان کشور عراق قرار گرفت اما لب به اعتراف نگشود و در راه خود ثابت قدم و استوار بودند.

فاطمیان افزود: آنهایی که علاقه به اهل بیت(ع) دارند، عاشق شهادت در راه خدا هستند و بهترین نوع مرگ شهادت در راه خداست، شهدای ما تربیت یافته امام خمینی (ره) بودند.

امام جمعه شهر اقبالیه با اشاره به ناتوانی نظامی دشمن در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز دشمن از طریق جنگ نرم وارد عرصه جنگ شده و هزینه های زیادی در این زمینه کرده است.

وی از برنامه های که سپاه ناحیه امام سجاد قزوین در بحث جشنواره داوطلبانه ماهواره انجام نموده تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: این کار برای اولین بار در سطح شهر اقبالیه برگزار شد که استقبال خوبی را به همراه داشت.

فاطمیان یادآور شد: ماهواره با هدف تخریب عقاید و باورهای دینی جوانان وارد خانه ما شده است که باید با هوشمندی و بصیرت با این موضوع برخورد کرد.

امام جمعه شهر اقبالیه در خاتمه افزود: ترویج خیانت بی بند و باری در خانواده ها عادی جلوه دادن روابط پسر و دختر و ... از مضرات ماهواره در خانواده های ایرانی می باشد.

 

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها