فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: زیربنای تمام فعالیت های اقتصادی و اجتماعی در هر جامعه ای برقراری و برخورداری آن جامعه از امنیت پایدارمی باشد.
کد خبر: ۸۵۶۰۳۶۴
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ; سرهنگ ستاد سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان دهلران در گفتگویی با اصحاب رسانه اظهار کرد: ناجا علی رغم وجود محدودیت ها در ارتباط چهره به چهره با اصحاب رسانه ها همواره به دنبال ایجاد ارتباطی صادقانه در چارچوب قانون با خبرنگاران رسانه های دیداری، شنیداری و مکتوب می باشد.

وی با اشاره به اینکه ارتباط ناجا با جامعه بیش از سایر ارگان ها می باشد، افزود: اطلاع رسانی به موقع شرط موفقیت ناجا می باشد و مجموعه پرسنل ناجا درصدد هستند تا با انعکاس اخبار مناسب اعتماد و امید را در بین مردم نهادینه کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران تصریح کرد: شهرستان دهلران با وجود اینکه 12/5 درصد جمعیت کل استان را به خود اختصاص داده است اما متوسط نرخ رشد جرم در این شهرستان کمتر از 6 درصد می باشد که این مهم نشان از وجود امنیت پایدار و یک وضعیت ایده آل در سطح شهرستان می باشد.

وی گفت: میزان وقوع سرقت در چهار ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 3 درصد کاهش و همچنین سرقت موتور سیکلت در همین مدت 27 درصد کاهش داشته است.

سرهنگ عالی پور عنوان کرد: در بحث کشفیات مشروبات الکلی در شهرستان شاهد افزایش 500 درصدی کشفیات بوده ایم که در این خصوص با هوشیاری و سرعت عمل پرسنل ناجا چندین دستگاه خودرو نیز توقیف شده است

وی با بیان اینکه آگاهی بخشی و خودپایی مردم در اولویت کاری ناجا می باشد خاطر نشان کرد: زیربنای تمام فعالیت های اقتصادی و اجتماعی در هر جامعه ای برقراری و برخورداری آن جامعه از امنیت می باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران اظهار کرد: خروجی اعتماد مردم به پلیس تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 می باشد به طوری که روزانه حداقل 15 تماس با این مرکز گرفته می شود که این تماس ها عملیاتی می شوند.

وی عنوان کرد: با توجه به جمعیت بالای خودرویی در سطح شهرستان دهلران آمار سرقت خودرو در دهلران در حد صفر می باشد.

سرهنگ عالی پور ابراز کرد: با توجه به نرخ رشد جمعیت و نرخ بیکاری در شهرستان دهلران میزان وقوع جرم در این شهرستان بسیار پایین می باشد چون جرائم در دهلران کنترل شد و یا منفی هستند.

وی افزود: در بحث برنامه ها و فعالیت های فرهنگی اجتماعی صورت گرفته توسط نیروی انتظامی شهرستان دهلران، با حضور کارشناسان ناجا در مدارس و واحد های دانشگاهی اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی در خصوص آسیب شناسی ماهواره، قوانین راهنمایی و رانندگی و مضرات مواد مخدر می نماید.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی تنها نهادی است که همواره درب شهادت به روی پرسنل آن باز است و کارکنان و پرسنل آن با هوشیاری و فداکاری خود هر لحظه آماده خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.


ارسال نظرات