یادواره ۱۴ شهید چیتاب برگزار شد

یادواره ۱۴ شهید شهر چیتاب و تجلیل از خانواده این شهدا از سوی ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد در شهر چیتاب برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۰۲۸۵
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۷
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، امام جمعه شهر چیتاب در آئین یادواره 14 شهید شهر چیتاب، اظهار کرد: به برکت خون همه شهداء و حضور خانواده آنان است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی و در زمان کنونی ما به ابن درجه از امنیت، پیشرفت و درخشش بر قله‌های رفیع افتخار رسیده‌ایم.
وی افزود: هر وقت خانواده شهدا را فراموش کردیم، عقب ماندیم و مطمئن هستیم که تا خانواده شهدا هستند تاریخ نخواهد نوشت که علی تنها ماند.
بنا بر این گزارش، همچنین، حجت‌الاسلام سید‌امان‌الله حسینی‌صدر، مسئول دفتر حوزه نمایندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز ابراز کرد: باید قرن‌ها بگذرد تا شأن و منزلت شهدای ما مشخص شود، هدف عراق از جنگ نابودی تفکر و حکومت اسلامی بود نه نابودی کشور ایران و این شهدا با خدا معامله کردند و برای دین خدا جنگیدند.
وی با بیان اینکه شهدا نماد اقتدار، اوج ایثار و از خودگذشتگی هستند، زیرا آرمان‌های آن‌ها همواره در ذهن مجاهدان خواهد ماند، اضافه کرد: شهدا جزء شاخص‌ترین، بهترین و درعین‌حال برگزیده‌ترین انسان‌هایی بودند که در راه اعتلای اسلام و پاسداری ارزش‌های انسانی به شهادت رسیدند.
حجت‌الاسلام حسینی‌صدر با بیان اینکه جنگ ما جنگ عادی نبود و شهدای ما نیز شأن و مقام بالایی دارند، یادآور شد: شهدای ما نماد و تابلوی افتخارند، خانواده شهدا نور جشم همه ما هستند همانند فرزندانشان که همچون ستاره هستند اینان نیز روشنی‌بخش چشمان ما هستند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار