رمز نگهداشت انقلاب اطاعت از ولایت است

فرمانده و جانباز دفاع مقدس، اطاعت از ولایت را رمز نگهداشت انقلاب دانست و گفت: خیانت‌ها و جنایت‌هایی که در طول تاریخ به اسلام وارد آمده به خاطر فاصله گرفتن از ولایت بوده است.
کد خبر: ۸۵۶۰۲۸۱
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸

به گزارش بسیج پرویز رضایی در یادواره شهدای جهادی و کارمند شهرستان که در سالن اجتماعات جهاد دهدشت برگزار شده بود، جنگ تحمیلی را جنگ اسلام و کفر و بین حق و باطل دانست و اظهار کرد: شهدا کسانی بودند که با معرفت و شناخت وارد میدان جنگ شدند.

فرمانده گردان 20 حضرت فاطمه(س) شهدا را انسان‌های عابد و اهل نماز شب و ادعیه و مناجات خواند و افزود: شهدا با ایثار و فداکاری در عمل کاری کردند که با گذشت بیش از 36 سال از انقلاب دشمنان اذعان به شکست دارند.

جانباز دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دنیای غرب و شرق برای شکست انقلاب همدست شده بودند اما نقشه شوم آن‌ها با دو مانع بزرگ برخورد کرده و به شکست انجامید.

رضایی، اطاعت از ولایت را از سدهای محکم در برابر نقشه‌های شوم دشمن نام برد و افزود: تاریخ صدر اسلام تاکنون نشان داده انحراف از ولایت چه تبعاتی در پی داشته است.

وی تصریح کرد: خیانت‌ها و جنایت‌هایی که در طول تاریخ به اسلام شده به خاطر فاصله گرفتن از ولایت بوده است.

این جانباز دفاع مقدس خون شهدا و فداکاری رزمندگان را از دیگر عوامل نگه‌داشت انقلاب برشمرد و گفت: پایداری انقلاب به خاطر جان‌فشانی شهدا است.

ارسال نظرات