خبرهای داغ:
همزمان با فرا رسیدن هفته دولت بیش از 30 هزار نسخه نقشه گردشگری شهر شیراز به زبان انگلیسی با همکاری بخش خصوصی به چاپ رسید.
کد خبر: ۸۵۶۰۲۶۸
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس مدیرکل صنایع دستی و گردشگری فارس این اداره اظهار داشت: در ادامه سیاست‌های این اداره کل برای راهنمایی شایسته به گردشگران خارجی، نقشه گردشگری شهر شیراز به زبان انگلیسی و به صورت تخصصی به چاپ رسید.

دکتر مصیب امیری افزود: این نقشه انگلیسی با سبک و گرافیک موجود برای نخستین بار است که چاپ می‌شود و در آن سعی شده با پیشنهاد چند مسیر گردشگری از جمله محور زندیه بتوان در انتخاب مسیر به گردشگران کمک کرد.

وی ادامه داد: این نقشه گردشگری به زبان انگلیسی با تمرکز بر جاذبه‌های شاخص شهر شیراز تهیه شده است تا گردشگر بتواند در زمان محدود اقامت در شیراز بهترین انتخاب‌ها را برای بازدید داشته باشد و همچنین چاپ نقشه به سایر زبان‌ها از جمله ایتالیایی و عربی نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس اضافه کرد: رونمایی از این نقشه طبق برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده هفتم شهریور ماه جاری همزمان با افتتاح موزه تخصصی نی‌ریز صورت می‌گیرد.

امیری گفت: برای نخستین بار نیز کتاب جامع اطلاعات گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی فارس تهیه و تدوین شده است که مراسم رونمایی از این کتاب نیز هفتم شهریور ماه انجام خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: این کتاب همراه با لوح فشرده حاوی تمام اطلاعات مورد نیاز گردشگران در عرصه خدمات گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی بوده که با همکاری بخش خصوصی تهیه و تدوین شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها