خبرهای داغ:
در دیدار اعضای بسیج فرهنگیان ناحیه 2 همدان با خانواده شهید امیر طلایی صورت گرفت
در دیدار اعضای بسیج فرهنگیان ناحیه 2 همدان با خانواده شهید امیر طلایی هماهنگی لازم در خصوص تدوین کتابی درباره شهید امیر طلایی در همدان صورت گرفت.
کد خبر: ۸۵۶۰۲۳۲
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اعضای بسیج فرهنگیان ناحیه 2 همدان با خانواده شهید امیر طلایی دیدار کردند.

در این دیدار صمیمی که با حضور پنج نفر از اعضای بسیج فرهنگیان ناحیه 2 همدان صوت گرفت ابتدا مادر شهید به معرفی شهید بزرگوار پرداخت و گفت: شهید امیر طلایی از شهدای عملیات کربلای 4 و جزء شهدای غواص بود.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 2 همدان نیز بیان داشت: آسایش و آرامش موجود در جامعه ناشی از ایثار و شهامت جوانان غیور و عزیزی است که در راه حفظ اسلام از جان خویش گذشتند و و وظیفه امروز ما معرفی شهدا به عنوان بهترین الگو و ادامه راه آنان است.

فاطمه کلهری شهید امیر طلایی را به عنوان یک الگوی خاص و فرهیخته در میان شهدای فرهنگی معرفی کرد وهدف از این دیدار را تدوین کتابی از این شهید بزرگوار دانست.

همچنین در این دیدار هماهنگ شد تا طی جلساتی زمینه انجام مصاحبه با خانواده شهید به ویژه مادر و همرزمان ایشان انجام شود و انشالله با دعای خیر خانواده شهید و همت و پشتکار و عنایت خاص شهید کتابی در شأن ومنزلت این شهید بزرگ تدوین شود.

در پایان این مراسم نیز از مادر شهید با اهدای لوح تقدیرشد.

شهید امیر طلایی، متولد ۱۳۳۹ در همدان است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کارهای بزرگی چون مسئولیت واحد اطلاعات و تحقیقات کمیته انقلاب اسلامی، ریاست هیأت تکواندو همدان، مسئولیت پذیرش سپاه پاسداران در منطقه کردستان، مسئولیت دایره سیاسی استانداری، مسئولیت دسته غواصی گردان جعفر طیار(ع) و تشکیل واحد مقاومت بسیج در گل‌تپه را عهده‌دار بوده است.
این شهید بزرگوار ۳ دی ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات