خبرهای داغ:
طی مراسمی با حضور فرمانده مهمات آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مهران زرین زاده به عنوان فرمانده جدید آمادگاه سرلشکر شهید فراشاهی قم معرفی شد.
کد خبر: ۸۵۶۰۲۰۲
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در مراسم تودیع و معارفه فرمانده آمادگاه شهید فراشاهی(منظریه) قم که در آستانه میلاد امام رضا(ع) در سالن اجتماعات این آمادگاه برگزار شد، یدالله رباط جزی نماینده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در استان قم و مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان، حسین صیدی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در استان قم، رضا حافظی جانشین فرمانده سپاه استان قم، احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، شمس‌علی اسدی فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) و فرماندهانی از پادگان شهید مصطفی خمینی(ره) حضور داشتند.

در این مراسم ابتدا حجت الاسلام امیری رئیس عقیدتی سیاسی آمادگاه سرلشکر شهید فراشاهی طی سخنانی ضمن تبریک ایام دهه کرامت و دو میلاد مسعود این دهه، از حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و همچنین از خدمات و تلاش‌های ارزنده ناصر رجبی در طول مدت فرماندهی آمادگاه تقدیر کرد.

سپس نریمان حسنوند فرمانده مهمات فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی ابراز کرد: امروز همدلی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بیش از پیش موجب افتخار نظام شده و سبب ایجاد رعب در دل دشمنان اسلام است.

وی آمادگاه شهید فراشاهی را دارای سوابق درخشان و یکی از بزرگترین، مهم‌ترین و موفق‌ترین آمادگاه های کشور در دوران دفاع مقدس برشمرد و گفت: این آمادگاه در دوران هشت ساله دفاع مقدس نقش پرافتخار و بی‌بدیلی در پشتیبانی و تعامل با سپاه، ارتش، بسیج و سایر نیروها داشت.

در ادامه مراسم ناصر رجبی فرمانده سابق این آمادگاه با اشاره به نقش همدلی و همراهی نهادهای مسئول در ارتقاء سطح آمادگی و انجام ماموریت‌های آمادگاه شهید فراشاهی در اجرای ماموریت‌ها، گزارشی از اقدامات صورت گرفته از سوی آمادگاه در دوران دو ساله فرماندهی خود ارائه کرد.

در پایان، حکم انتصاب مهران زرین‌زاده به عنوان فرماندهی جدید آمادگاه شهید فراشاهی قرائت شده و با اهداء هدایایی از سوی مسئولان عالی رتبه حاضر در مراسم، از خدمات 30 ساله ناصر رجبی تقدیر شد.


ارسال نظرات