فرمانده سپاه شهرستان عسلویه گفت: به مناسبت هفته دولت ودر جهت پیشبرد اهداف نظام و انقلاب ، دو تا از پایگاه هایی که با حضورمقام معظم رهبری در شهرستان عسلویه تصویب شده بود امروز افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۶۰۱۷۸
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، سرهنگ پاسدار خلیل رفعتی امروز صبح در مراسم افتتاح پایگاه شهید سیفی دهستان اخند و ابوالفضل روستای کلات از توابع شهرستان عسلویه که با حضور فرماندار و دیگر مسئولین برگزار گردید با اشاره به آیه شریفه «وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَميعًا وَلا تَفَرَّقوا» خاطرنشان کرد: وحدت شیعه و سنی راه نفوذ دشمن را خواهد بست و به عنوان خاری در چشم دشمنان تمامی اهداف شوم استکبار را خنثی خواهد کرد.

رفعتی تأکید کرد: معرفی شهرستان عسلویه به عنوان نمادی از وحدت مذاهب اسلامی زیر سایه تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری موجب تحکیم وحدت، تقریب مذاهب و تقویت همدلی و همزبانی در کشور و در نتیجه افزایش عزت و اقتدار جهان اسلام خواهد شد.
وی افزود : بسیجی، فرد عاشق سراز پا نشناخته‌ای است که لحظه لحظه زندگی خویش را وقف اسلام و قرآن و ولایت و انقلاب اسلامی کرده است.

وی تصریح کرد: شناخت بسیجی در وضعیت کنونی و آینده از ضروریات بزرگی است که در سرنوشت و سامان دادن به کشور، ترویج اسلام ناب و تداوم راه مقدس انقلاب و امام راحل(ره) نقش تعیین کننده دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد:ملاک و مبنا برای معرفت بسیجی، تفکر بسیجی است که ما را می‌تواند به گوشه‌هایی از حیات معنوی او رهنمون و ماهیت و شخصیت واقعی این انسان معنوی و الهی را برای ما روشن سازد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات