نامه فراکسیون حزب الله مجلس درباره بازگشایی مجدد سفارت روباه پیر + سند

نامه فراکسیون حزب الله درباره تلاش های محمدرضا اسد زاده نویسنده کتاب "من این نسل" جهت بازگشایی مجدد سفارت انگلستان در مجلس.
کد خبر: ۸۵۶۰۱۵۲
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، سایت حزب الله سایبر نوشت: محمدرضا اسدزاده از عوامل فعال فتنه ی 88 و نویسنده کتاب موهن "من این نسل" تلاش های پنهانی و نقش به سزایی در بازگشایی سفارت روباه پیر داشته است.

 اعضای فراکسیون حزب الله مجلس شورای اسلامی نامه ای را جهت تنویر افکار عمومی تهیه و تنظیم نموده اند که به شرح ذیل می باشد.

رئیس فراکسیون حزب الله مجلس
احتراما به اطلاع می رساند فردی به نام محمدرضا اسدزاده که گفته میشود بیش از پنج سال است سمت مدیریت نشریات استانی مجلس شورای اسلامی را برعهده داشته، در تلاش است تا گفت وگوهایی مطبوعاتی با نمایندگان مجلس در موضوع بازگشایی سفارت انگلستان در تهران تهیه کند. بنا بر گزارش های رسیده از برخی نمایندگان نامبرده که از پشتوانه های قوی حمایتی در هیئت رئیسه مجلس برخوردار است، در برخی کمیسیون های مجلس حضور یافته و حتی در مدتی دفتر مشخصی برای استقرار وی در محیط روبروی صحن علنی معین شده بود. گفتنی است وی از جمله فعالان ستاد فتنه در سال 88 بوده است.

تقاضا داریم اقدام وی برای جمع آوری مصاحبه های مطبوعاتی در موضوع بازگشایی سفارت انگلستان در تهران مورد توجه جدی قرار بگیرد و اقدامات نامبرده به جد دنبال شود. نامه بسیجیان پیش از این درباره رابطه این نویسنده با انگلیسبخشی از نامه: ردی به نام محمدرضا اسدزاده، عامل مستقیم بی‌بی‌سی در ایران است که نقش کلیدی در معاونت مطبوعاتی و شورای عالی اطلاع‌رسانی دولت دارد.

نامبرده کتابی با نام «من این نسل» نوشته که توهین به بسیج، مقدسات و مقام معظم رهبری است و در خارج از ایران با حمایت بی‌بی‌سی منتشر شده، در دوران انتخابات دولت یازدهم به ایران بازگشته و در ستاد انتخاباتی روحانی فعال بوده است. همچنین خاطر نشان می کند، این در حالی است که این عنصر معلوم الحال مورد حمایت عناصر پشت صحنه ی دولت و وزارت ارشاد است و همچنین از پروژه های متعددی در دولت برخوردار بوده است. وی رابطه ی بسیار خوبی با رهبران فتنه ی 88 همچون خاتمی و موسوی داشته است.



مطالب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و خبرگزاری بسیج صرفا آن را بازنشر کرده است.
ارسال نظرات