آقای عسکری در طی سال های گذشته عملکرد قابل تقدیری در سازمان امور مالیاتی داشته اند و چنانچه از این سمت برکنار شوند، حتما نمی توان گفت که ضعف مدیریتی یا ناتوانی وی دلیلش بوده است.
کد خبر: ۸۵۶۰۰۸۵
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
حجت الاسلام روح الله بیگی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، در واکنش به خبرهایی مبنی بر برکناری رییس سازمان امور مالیاتی کشور، اظهار داشت: بنا نیست که هر شخص مادام العمر مدیر بماند، ریاست ها در دوره زمانی کوتاهی هستند و نمی توان انتظار داشت یک مدیر همیشه مدیر بماند.

وی ادامه داد: آقای عسکری هم مثل افراد دیگر زمانی باید پست مدیریتی خود را تحویل دهد که البته هنوز برکناری ایشان از سمت ریاست سازمان امور مالیاتی تأیید نشده است. آقای عسکری در طی سال های گذشته عملکرد قابل تقدیری در سازمان امور مالیاتی داشته اند و چنانچه از این سمت برکنار شوند، حتما نمی توان گفت که ضعف مدیریتی یا ناتوانی وی دلیلش بوده است.

بیگی در پاسخ به این سؤال که آیا دلیل برکناری عسکری می تواند فشار اصناف به وزیر اقتصاد در خصوص قانون جدید مالیات ها باشد؟ گفت: قطعا اگر عسکری با چنین دلیلی از سمت خود برکنار نمی شود و وزیر محترم اقتصاد و امور دارایی نیز طبق سیاست های اقتصادی دولت این کار را انجام خواهد داد.

ارسال نظرات