دویست و شصتمین برنامه «شب خاطره» ویژه شهدای غواص 5 شهریورماه با خاطره‌گویی 3 غواص دوران دفاع مقدس در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۰۰۶۶
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، دویست و شصتمین برنامه شب خاطره ویژه شهدای غواص روز پنج‌شنبه 5 شهریورماه با حضور چهره‌های فرهنگی و رزمندگان و غواصان دوران دفاع مقدس از ساعت 17:30 در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

این برنامه با حضور سه خاطره‌گو كه از غواصان دوره دفاه مقدس بوده‌ و در عملیات كربلای 4 حاضر بودند، برگزار می‌شود؛ «محسن جان‌بزرگی» و «كریم مطهری» از رزمندگان و فرماندهان غواص دوران دفاع مقدس از استان همدان و همچنین «ثنایی اسفنانی» نماینده فریدن اصفهان در مجلس شورای اسلامی از میهمانان دویست و شصتمین برنامه شب خاطره هستند كه خاطراتشان از دوران غواصی جنگ تحمیلی را بازگو می‌كنند.

دویست و شصتمین برنامه شب خاطره در حالی در حوزه هنری برگزار می‌شود كه چندی پیش 2 شهید از شهدای گمنام غواص عملیات كربلای 4 در حوزه هنری خاك‌سپاری شدند.

برنامه شب خاطره از قدیمی‌ترین برنامه‌های حوزه هنری است كه پنج‌شنبه اول هر ماه شمسی با استقبال پرشوری از مردم در حوزه هنری برگزار می‌شود.  

ارسال نظرات