دکتر احمدی ، ارزیابی از گروه های مختلف جامعه را روشی مثبت و قابل اتکاء در کسب اطلاعات لازم برای ارتقاء سطح خدمات موسسه اعلام و بر انجام این مهم تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۶۰۰۵۱
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸

ارزیابی می تواند نقاط قوت و ضعف مجموعه را بیان کند

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ دکتر احمدی مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک در نشست مدیران و مسئولین مختلف موسسه در این زمینه اظهار داشت : ارتقاء سطح دانش مدیریت از جمله ملزومات دنیای کنونی است و همواره  با  بدست آوردن راهکارهای گوناگون و بهره مندی از تجارب کسب شده در زمینه های مدیریتی می توان اشراف بیشتری در انجام وظایف محوله داشت.

 وی ادامه داد: طی پرسشنامه ای که توسط تیم واحد نظارت و پیگیری موسسه خیریه کهریزک   تنظیم شده ، نظرات ، پیشنهادها و انتقادات جامعه بیرونی و درونی آسایشگاه خیریه کهریزک مورد ارزیابی قرار گیرد تا به این وسیله بتوان گام های موثری در جهت شناسایی نقاط قوت و ضعف مجموعه و هم چنین پیشبرد اهداف برداشت .

 وی با اشاره به اینکه این پرسشنامه ها برای پرسنل ، مدیران ، مددجویان ، نیکوکاران و بازدید کنندگان طراحی شده تصریح کرد: هدف از طراحی این پرسشنامه تحلیل نقاط قوت و ضعف مجموعه و هم چنین بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات جامعه هدف است تا بتوان از آن در جهت افزایش خدمات ، استفاده کرد.

 وی افزود : آموزش مدون و بهره گیری از دانش اساتید اهل فن همواره  مورد تاکید این مجموعه بوده و نتایج حاصل از دوره های گوناگون آموزشی در ارزیابی ها معلوم و مشهود خواهد بود.

 مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک با اشاره به بحث ارزیابی از کارکنان ، مددجویان ، نیکوکاران و بازدیدکنندگان افزود:  بررسی نقطه نظرات گوناگون در جامعه که مرتبط با مسائل روز موسسه است قطعا می تواند حقایقی را به روی برنامه ریزان و تصمیم گیران مجموعه بگشاید که اولین آثار مثبت آن شناسایی نقاط ضعف و برطرف کردن آن خواهد بود .

 وی خاطر نشان کرد: تقویت نقاط قوت از دیگر ثمرات این حرکت نوین در موسسه خواهد بود که امید است با همکاری بین بخشی و تشکیل کمیته ارزیابی در مهر ماه سال جاری ، حرکت به سوی کسب اطلاعات لازم آغاز گردد.

ارسال نظرات