خبرهای داغ:
حجت الاسلام عدالتی بیان کرد: دشمنان نمی توانند براعتقادات دینی و مذهبی ملت تاثیر بگذارند
کد خبر: ۸۵۶۰۰۴۰
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱

 حجت السلام حسین عدالتی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)شهرستان اقبالیه در گفت وگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج با اشاره به دهه کرامت اظهار کرد: دهه کرامت یادآور تمام خوبی‌ها ومطالب عالی و ارزشمند است،دهه کرامت تداعی کننده عزم و قاطعیت زنان مسلمان چون حضرت معصومه در طول تاریخ می باشد.

وی افزود: اولین روز ماه ذی القعده با میلاد حضرت معصومه (س)شروع و در6ذی القعده ولادت برادر بزگوارشان احمدبن شاهراغ ونیز 11ذیقعده ولادت ثامن الحج می‌باشد که این ده روز شامل کرامت ویژه ائمه می باشد.

 عدالتی متذکر شد: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که ولی نعمتی چون امام رضا(علیه اسلام) را داریم ویکی از توفیقات و برکاتی است که شامل مردم ایران شده است.

این مسئول به کرامت حضرت رضا(علیه اسلام) اشاره کرد و گفت: این امام رئوف بقدری بزگوار و مهربان است که اگر کسی از در نا امیدی در خانه این امام غریب رابزند بیدرنگ باامید برخواهد گشت کشور ما بیمه چنین امام رئوفی است.

وی تصریح کرد: بیگانگان،دشمنانی چون گروهک‌های داعش و تکفیری را برای ملت ایران هماهنگ کرده اند تا ملت های مسلمان را نسبت به هم درگیر نمایند ولی مسلمین با الکوگیری از امامان و ائمه بزرگوار با بصیرت در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی خواهندکرد.

حجت السلام عدالتی به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: همان گونه که رهبرمعظم فرموداند مسائل روز جوابی برای دشمنان است،دشمنان تحمل پیشرفت ایران را ندارند و در تلاش هستند تا از هر طریقی به ملت ایران ضربه بزنند.

وی در ادامه به سبک زندگی امام رضا(علیه اسلام) اشاره کرد و افزود: همان گونه که در کتب ها و روایت ها امام رضا(علیه اسلام) مشاهده می‌کنیم که اخلاق و رویه این امام یک رویه اجتماعی و اسلامی است،امام با سبک زندگی ساده همچنان نیز در بین جوانان ما اثر گذارمی‌باشد این نیز نشان علاقه و اعتقاد مردم به این ائمه را نشان می‌دهد.

عدالتی در پایان خطاب به جوانان یادآور شد : در تاریخ،خوش اخلاقی و رفتار امام رضا(علیه اسلام) با مردم و اجتماع و عنایت داشتن به رفت وآمد زبان زد مسلمانان آن زمان بود امامان زنده هستند و جوانان باید با توسل به ائمه در سبک زندگی اسلامی تلاش کنند.

 

1006/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها