خبرهای داغ:
سردارشاهرخی در یادواره شهدای کارمند مطرح کردند:

توجه به سیره شهدا، مهمترین هدف برگزاری یادواره‌ها است

توجه به سیره شهدای 8 سال دفاع مقدس از مهمترین اهداف برگزاری یادواره‌های شهداست تا آحاد جامعه با بهره‌گیری از زندگی شهدا، راه‌ آنان را ادامه بدهند و در برابر دشمنان با قدرت بایستند.
کد خبر: ۸۵۶۰۰۳۳
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، به نقل ازخبرگزاری ایثار واحد قزوین، سردار محمدرضا شاهرخی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در یادواره شهدای کارمند، با اشاره به اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا اتفاق خوبی است، گفت: در این یادواره‌ها باید به سیره شهدا توجه کنیم و با بهره‌گیری مناسب از زندگی آنها، راه‌شان را ادامه دهیم تا انقلاب اسلامی را به صاحب اصلی، امام زمان(عج) تحویل بدهیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: شهدا نیازی به گردهمایی‌های ما ندارند زیرا برگزاری این یادواره‌ها مراسم ترحیم نیست که هر فردی بیاید فاتحه‌ای بخواند تا روح شهدا شاد شود.

شاهرخی با بیان اینکه روح شهدا شاد است و نیازی به فاتحه ما ندارند، افزود: ما با حضور خود در این یادواره‌ها باید با اهداف و ارزش‌های شهدا هم پیمان شویم و در برابر دشمنان بایستیم و اجازه ندهیم که دشمن بر ما نفوذ کند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان توطئه‌های مختلفی از جمله جنگ تحمیلی را علیه انقلاب اسلامی طراحی کردند تا بتوانند این انقلاب را از بین ببرند، گفت: مردم ایران با شجاعت در برابر آنها ایستادند و اجازه ندادند، حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست استعمارگران بیافتد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه مردم ایران در ایستادگی با دشمنان هزینه‌های بسیاری کردند که تقدیم هزاران شهید از جمله آنها می‌باشد، افزود: ما مدیون رشادت‌های آنان هستیم به همین دلیل امروز نباید اجازه بدهیم دشمنانی که قاتلان برادر شهیدمان هستند با تغییر چهره در کشورمان نفوذ کنند و به اهدافشان برسند.

شاهرخی با اشاره به اینکه رنج سنی بیش از یکصد و 55 هزار شهید در 8 سال دفاع مقدس بین 15 تا 25 سال بود، افزود: این مطلب بیانگر حضور چشمگیر جوانان کشور ما در دفاع از خاک میهن اسلامی است که شجاعانه و غیرتمندانه در برابر دشمنان ایستادند که باید از آنها در دفاع از آرمان‌هایمان درس گرفت.

 

این مسئول با اشاره به بیانات امام خمینی(س) مبنی بر اینکه «من در بین شما باشم یا نباشم،اجازه ندهید، انقلاب اسلامی به دست نااهلان و نامحرمان بیافتد»، گفت: طبق سخنان امام راحل ما باید مواظب باشیم تا انقلاب اسلامی به دست افرادی نیفتد که به اصول انقلاب اسلامی پایبند نیستند.

وی افزود: بدانید خانواده‌های شهدا که عزیزانشان را در راه انقلاب اسلامی دادند و شهدایی که با از خودگذشتگی در 8 سال دفاع مقدس حضور یافتند، از ما می‌خواهند که انقلاب اسلامی به دست دشمنان و استعمارگران نیفتد.

شاهرخی با اشاره به اینکه دشمنان در جنگ تحمیلی نتوانستند، ملت ایران را شکست بدهند، گفت: آنها به یقین رسیدند که از راه نظامی نمی‌توانند بر کشور ما سلطه یابند و باید از طریق راه‌های دیگر مانند سلطه سیاسی بر کشور ما تسلط یابند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین افزود: امروز هر مسئولی که درباره موضوعی سخن می‌گوید، ما باید بدون گرایش‌های سیاسی به سخنانش توجه کنیم و در صورت تطابق با اصول انقلاب اسلامی، آن را بپذیریم.
وی با بیان اینکه به لطف خداوند مردم ایران 4 دهه با بصیرت و هوشیاری توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند، گفت: امروز نیز آنها باید بصیرت‌های لازم را نسبت به مسایل مختلف جامعه داشته باشند و با پیروی از ولایت‌فقیه، نقشه‌های آنان را نقش بر آب کنند.

در پایان این مراسم مسئولان حاضر در یاواره شهدای کارمند، از خانواده کارمندان شهید و بسیجیان فعال با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل کردند.

همچنین در مراسم فوق از سند هویتی شهید علی‌اصغر جمشیدی رونمایی شد.


گفتنی است: در یادواره فوق، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین حضور داشت.

1003/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار