اهدای مدال نایب قهرمان کشتی فرنگی جوانان جهان به خانواده شهیدغواص

امیرحسین حسینی که چندی پیش در جریان رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان در برزیل موفق به کسب مدال نقره شده بود، مدالش را به خانواده شهید منصور مهدوی نیاکی اهدا کرد.
کد خبر: ۸۵۵۹۹۹۲
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، نایب قهرمان کشتی فرنگی جوانان جهان مدال نقره‌اش را به خانواده شهید غواص اهدا کرد. امیرحسین حسینی که چندی پیش در جریان رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان در برزیل موفق به کسب مدال نقره وزن 96 کیلوگرم شده بود، مدالش را به خانواده شهید منصور مهدوی نیاکی از شهدای غواص هشت سال دفاع مقدس که چندی پیش تشییع شدند، اهدا کرد.

حسینی که اهل شهر آمل است این مدال را به شهید همشهری‌اش اهدا کرد و در این زمینه گفت: شهدا حق بزرگی به گردن تمام ما دارند و آسایش و امنیت امروزمان را مدیون خون پاک شهیدان هستیم. کوچک‌ترین کاری که از دست من برمی‌آمد برای قدردانی هر چند کوچکی از این فدارکاری‌ها اهدای این مدال بود که امیدوارم بتوانیم رهرو خوبی برای شهدایمان باشیم.

شهید «منصور مهدوی نیاکی» متولد سومین روز فروردین 1346 در آمل است، این غواص شهید اعزامی از لشکر 25 کربلا بود و در جریان عملیات کربلای 4 در منطقه ام الرصاص، در چهارم دی ماه 65 به شهادت رسید. این شهید والامقام در عملیات‌های «والفجر6»، «هورالعظیم» و «کربلای4» شرکت داشت و سرانجام در سن 19 سالگی در تاریخ چهارم دی ماه سال 65 در عملیات کربلای4 به فیض شهادت رسید. پیکر پاک و مطهر شهید «سید منصور مهدوی نیاکی» در جریان تفحص شهدای غواص احراز هویت شد و تصویر وی با دست‌های بسته به نماد شهدای غواص تبدیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار