خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

هر جا نگاهمان نگاه ابزاری بوده؛ شکست خورده ایم

نباید به مسائل نگاه ابزاری داشت زیرا از همان اول که امام خمینی(ره) این نهضت را بپا کرد تا پیروزی انقلاب و حتی در دوران دفاع مقدس هر جا نگاهمان نگاه ابزاری بوده؛ شکست خورده ایم.
کد خبر: ۸۵۵۹۹۴۹
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سردار یعقوبعلی نظری در "همایش توجیهی گفتمان سازی معنویت با رویکرد تحول و تعالی سازمانی" در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات ضمن تبریک دهه کرامت عنوان کرد: ما در سپاه نباید برای دریافت حقوق و دستمزد کار انجام دهیم.

وی ادامه داد: حفظ ماهیت پاسداری و حفظ شئونات سپاه و سازمان دو ملاکی است که ما پاسداران باید همواره مدنظر داشته باشیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خاطرنشان کرد: سپاه باید در تراز انقلاب اسلامی و حتی جلوتر از انقلاب نقش پیشرو را ایفا کند.

وی تاکید کرد: یک پاسدار باید ابتدا تکلیف و وظیفه خود را بخوبی بشناسد و از تمام ظرفیت های خود جهت اجرا به بهترین نحو ممکن استفاده کند.

سپاه باید در تراز انقلاب اسلامی و حتی جلوتر از انقلاب نقش پیشرو را ایفا کند

وی به این سخن مقام معظم رهبری اشاره کردند که " سپاه باید پیشبرنده و پیشرونده باشد" افزود: یعنی پاسدار باید الگو باشد و سپاه باید در تراز انقلاب اسلامی و حتی جلوتر از انقلاب نقش پیشرو را ایفا کند.

نظری با بیان اینکه همه جا توفیقات انقلاب در نداری ها بوده است یادآور شد: نباید نگاه ابزاری داشت زیرا از همان اول که امام خمینی(ره) این نهضت را بپا کرد تا پیروزی انقلاب و حتی در دوران دفاع مقدس هر جا نگاهمان نگاه ابزاری بوده؛ شکست خورده ایم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) تاکید کرد: همواره در طول تاریخ انقلاب ما با حداقل داشته های مادی و ابزاری و با روحیه معنوی و ولایت پذیری، پیروزی های بزرگی بدست آورده ایم.

انقلاب غیر قابل انحراف است؛ چون ذاتش معنویت است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) گفت: ما پاسداران که داعیه حافظ انقلاب و دستاوردهای آن را داریم؛ باید بدانیم که متن و ذات انقلاب معنوی است پس باید سپاه هم معنوی باشد.

وی ادامه داد: انقلاب غیر قابل انحراف است؛ چون ذاتش معنویت است. این آدمها هستند که منحرف می شوند، لذا ما پاسداران ابتدا باید خودمان را بسازیم تا که در جامعه تاثیر گذار و مورد وثوق مردم باشیم.

سردار نظری بیان کرد: مسئولین و فرماندهان که نقش الگویی و پیشتازی برای پاسداران و بسیجیان دارند، سازمان که نقش هدایتی، حمایتی، کاهش موانع و چالش ها از راه پاسداران را برعهده دارد و خانواده، همسر و فرزندان یک پاسدار که نقش مهمی در همراهی معنوی با پاسدار دارند، سه مولفه اصلی هستند که در حرکت پاسداران نقش دارند.

برات زاده: ما پاسداران باید در جامعه وزنه باشیم

برات زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات در این جلسه ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) گفت: ما پاسداران باید در جامعه وزنه باشیم و سابقه خوب و مطلوبی که به لطف رشادت ها و مردم داری پاسداران قبل از ما در اذهان عمومی جامعه هست را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: ما که بنا است جامعه را بسازیم؛ باید ابتدا خودمان را اصلاح کنیم تا الگوی رفتاری و عملی برای دیگران باشیم.

گفتنی است، صبح دوشنبه دوم شهریور، همایش توجیهی گفتمان سازی معنویت با رویکرد تحول و تعالی سازمانی با حضور سردار نظری فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان در جمع کارکنان پایورسپاه قاینات در محل نمازخانه ناحیه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار