دبی استبنو، سناتور دموکرات ایالت میشیگان، روز دوشنبه گفت از توافق هسته‌ای با ایران حمایت می‌کند. وی بیست و هشتمین سناتور دموکرات است که از نتیجه گفت‌وگوهای وین حمایت می‌کند.
کد خبر: ۸۵۵۹۹۱۲
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از تایمز اسرائیل،  یک سناتور دموکرات دیگر آمریکایی حمایت خود را از جمع بندی مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 اعلام کرده است.  دبی استبنو، سناتور دموکرات ایالت میشیگان، روز دوشنبه گفت از توافق هسته‌ای با ایران حمایت می‌کند.  وی بیست و هشتمین سناتور دموکرات است که از نتیجه گفت‌وگوهای وین حمایت می‌کند.
روز گذشته هری رید، رهبر اقلیت دموکرات‌های سنا نیز گفت از توافق هسته‌ای ایران و 1+5  حمایت خواهد کرد. اکنون از میان سناتورهای دموکرات فقط چارلز شومر و رابرت منندز با توافق هسته‌ای مخالفت کرده‌اند.
هری رید همچنین گفت امیدوار است دست‌کم 41 سناتور دموکرات از توافق هسته‌ای حمایت کنند. اوباما برای حفظ وتوی خود به حمایت 146 عضو مجلس نمایندگان یا 34 عضو مجلس سنا نیاز دارد. جمهوری‌خواهان نیز 54 سناتور در سنا دارند و برای آن که بتوانند مخالفت با توافق هسته‌ای را تصویب کنند باید رای 13 سناتور دموکرات را به دست آورند.
ارسال نظرات