مسئول بسیج خواهران شهرستان گناوه

عصمت فاطمه زهراء (س) در حضرت معصومه (س) تجلی یافته است

مسئول بسیج خواهران شهرستان گناوه گفت: حضرت معصومه (س) بهترین الگو برای دختران و زنان امروز است که با پیروی از سیره ایشان می توانند به سعادت برسند.
کد خبر: ۸۵۵۹۸۲۶
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
مسئول بسیج خواهران شهرستان گناوه  در گفتگو با خبرنگار بسیج این شهرستان گفت: حضرت معصومه (س) بهترین الگو برای دختران و زنان امروز است که با پیروی از سیره ایشان می توانند به سعادت برسند.

طاهره حسینی با تاکید بر پیروی ازسبک زندگی اسلامی و ائمه اطهار (ع)بیان داشت: باید تلاش کنیم تا از مسیر ائمه اطهار دور نشویم.

وی عصمت ، پاکدامنی و اشراف برعلم را از ویژگی های بارز این بانوی با کرامت شمرد وابرز داشت: حضرت معصومه (س) از جمله بانوان گرانقدر ووالامقام جهان تشیع است که بر همین مبنا دارای مقام علمی والایی است.

این مسئول اضافه کرد: حضرت فاطمه معصومه (س) بانویی به دور از گناوه ومعصیت و کریمه اهل بیت است ، بطوریکه یکی از دلایل معصومه نامیدن این بانو این است که عصمت مادرش حضرت زهرا (س) در او تجلی یافته است.

حسینی اظهار داشت همزمان با میلاد با سعادت کریمه اهل بیت (ع) و دهه کرامت و میلاد علی بن موسی الرضا (ع) برنامه های متنوعی در پایگاههای بسیج مرتبط با بسیج خواهران در سطح شهرستان گناوه بر گزار می گردد.
انتهای پیام/
 

ارسال نظرات