راشدیزدی:

نامه رهبری به جوانان غرب دنیا را تکان داد

استاد حوزه علمیه گفت: نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی دنیا را تکان داد و سبب شد تا جوانان و مردم دنیا به قرآن و اسلام نظر داشته باشند.
کد خبر: ۸۵۵۹۸۲۲
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، حجت‌الاسلام راشدیزدی در مراسم جشن زیر سایه خورشید که با حضور خادمان امام رضا(ع)، مسئولان و مردم شهرستان گناوه برگزار شد، گفت: دین اسلام کامل‌ترین ادیان و هدفش آموزش زندگی کردن به انسان‌هاست.

وی با بیان اینکه هدف از مبعوث شدن همه پیامبران تنها روش و چگونگی زندگی کردن به انسان‌هاست و نه فقط زنده ماندن آنها ادامه داد: زندگی کردن با زنده ماندن بسیار فرق دارد زیرا تمامی موجودات تلاش می‌کنند که زنده بمانند اما انسان تلاش می‌کند تا زندگی کند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه مسلمانان در زندگی خود دارای برنامه هستند، اضافه کرد: قرآن کریم برنامه زندگی مسلمانان است و هرکس طبق برنامه کلام الهی حرکت کند سرافراز می‌شود.

راشدیزدی با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت و حضور خادمان امام هشتم (ع) در شهرستان گناوه بیان داشت: این از برکات الهی است و باید قدر این نعمت‌های خدا را بدانیم.

وی با طرح سئوالی که چرا در این ایام چنین جشن و برنامه‌هایی اجرا می‌شود، بیان کرد: هدف این است که بیشتر با امام و پیشوای خود آشنا شویم و طبق برنامه و خواسته امامان(ع) حرکت کنیم و از مسیر حرکت آنان غافل نشویم.

استاد حوزه علمیه با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان کشورهای آمریکایی و اروپایی گفت: این نامه دنیا را تکان داد و سبب شد تا جوانان و مردم دنیا به کتاب قرآن و اسلام نظر داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به شخصیت گران‌بهای زنان در اسلام گفت: زن در اسلام یک در گران‌بهاست و اگر زنان شخصیت خود را می‌شناختند هرگز حاضر نمی‌شدند ذره‌ای از در ناب بودن خود بکاهند.

وی در خاتمه از والدین خواست تا طبق دستورات و منش و روش اسلامی و ائمه معصومین (ع) مهر و محبت خود را به فرزندان بیشتر ابراز بدارند در راستای اهمیت دادن به فرزندان خصوصا دختران بیشتر تلاش کنند تا فرزندان در درون خانه از محبت سیر شوند و نیازی نداشته باشند تا در کوچه‌ها و خیابان‌ها به دنبال محبت دوستان و افراد ناباب بروند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات