عزیز اکبریان گفت: متن برجام دارای نقاط ضعف و ابهام می باشد که باید مورد بررسی قرار گرفته و حتی معتقدیم تیم مذاکره کننده هسته ای در ارائه برخی امتیازات با عجله تصمیم گرفته است
کد خبر: ۸۵۵۹۸۰۶
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، نشست تخصصی مطالبه گری تشکل های دانشجویی از نمایندگان مجلس پیرامون توافق وین صبح امروز در محل سازمان بسیج دانشجویی استان با حضور نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی و مسئولین تشکل های دانشجویی برگزار شد.

اکبریان:تیم مذاکره کننده هسته ای در ارائه امتیازات عجله کرد
در این نشست هریک از دانشجویان به طرح سوالاتی پیرامون توافقات هسته ای پرداختند.

عزیز اکبریان در این نشست ضمن گرامیداشت هفته دولت به توصیف ویژگی شهیدان رجایی و باهنر پرداخت و گفت: ولایتمداری، پایداری به گذشته، ساده زیستی و خدمتگزاری به ملت از جمله ویژگی های این دو شهید بزرگوار بود.

وی در ادامه در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان در خصوص علت عدم موضع گیری نمایندگان به مسائل هسته ای اظهار داشت: نمایندگان مردم البرز علیرغم نطق های بسیار در مجلس ، در برنامه های تلویزیونی و رادیویی حضور پیدا کرده اند و در این خصوص موضع خود را نیز اعلام نموده اند.

اکبریان تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها در بیانات خود بر این موضوع تاکید داشتند که با دوقطب کردن جامعه مخالف هستند ولی همچنان عده ای به دو شقه کردن کشور می پردازند، در صورتی که با وجود ولی فقیه در کشور دشمنان جرات هیچگونه اقدامی علیه ایران ندارند چراکه با حاکمیت ولی فقیه در جمهوری اسلامی ایران هیچ بن بستی وجود ندارد.

نماینده مردم کرج در پاسخ به پرسش یکی دیگر از دانشجویان در خصوص اصل متن برجام و نواقص آن عنوان کرد: متن برجام دارای نقاط ضعف  و ابهام می باشد که باید مورد بررسی قرار گرفته و حتی معتقدیم تیم مذاکره کننده هسته ای در ارائه برخی امتیازات با عجله تصمیم گرفته است چراکه ابهامات بسیاری وجود دارد و باید به گونه ای رفتار شود که مصلحت کشور به خطر نیفتد.

ارزیابی عملکرد آقای ظریف از دیگر سوالاتی بود که توسط دانشجویان مطرح شد و اکبریان نیز در این خصوص گفت: با توجه به اینکه بسیاری از سفارتخانه های ایران در کشورهای دیگر فعال نیستند ولی شخص آقای ظریف دارای شخصیتی دیپلماتیک می باشد که توانایی هایش نیز مورد قبول است.
وی در خصوص فعالیت های اخیر دولت خاطر نشان کرد: فعالیت های دولت بسیار کم شده است و به گونه ای تعطیل است و بزرگترین پروژه افتتاح شده توسط دولت در ده روز اخیر، افتتاح سفارت انگلیس می باشد.

عزیز اکبریان گفت: امروزه اگر ایران از سوریه و عراق حمایت نکند، شکست خواهد خورد چراکه نیاز به پشتیبانی دارد و هم پیمانان ما در عراق و سوریه تصور نکنند در صورت توافق ، جمهوری اسلامی ایران با انگلیس دوست می باشد.

ارسال نظرات