ملی پوش تیروکمان باشگاه مقاومت اصفهان:

بسیج به رشد رشته هایی مانند تیروکمان کمک می کند

ملی پوش تیروکمان عضو باشگاه مقاومت اصفهان گفت: حضور بسیج و باشگاه مقاومت در رشته تیر و کمان بدلیل خیل عظیم بسیجیان می تواند تأثیر بسزایی در رشد این رشته المپیکی داشته باشد.
کد خبر: ۸۵۵۹۷۶۷
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت اصفهان ، به بهانه نایب قهرمانی بسیجی ورزشکار خانم افسانه شفیعی در مسابقات جهانی لهستان با وی به گفت و گو پرداختیم که در زیر می خوانید:

*در مورد رشته ورزشی که فعالیت می کنید صحبت می کنید؟

تیراندازی با کمان از دو رشته کامپوند و ریکرو تشکیل شده است که ریکرو از رشته های المپیکی است و در سال ۲۰۲۰ نیز رشته کامپوند نیز به المپیک اضافه خواهد شد و می تواند برجذابیت ها و اهمیت این رشته بیافزاید.

*مسابقات جهانی چگونه برگزار شد؟

این مسابقات در بالاترین خود با حضور تیم های مدعی همچون ایتالیا،دانمارک،روسیه و …برگزار شد.مسابقات جهانی در قسمت خواهران در دو مرحله،مرحله اول در دانمارک و مرحله دوم در لهستان برگزار شد ، در دانمارک به دلایل نامطلوب بودن شرایط آب و هوایی نتوانستیم به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.اما در قسمت برادران مدال طلای تیمی را بدست آوردیم،در مرحله دوم بحمد الله توانستیم خوش بدرخشیم و در قسمت میکس تیم بر سکوی دوم مسابقات قرار گرفتیم.

*نقش باشگاه مقاومت را در پیشرفت رشته تیراندازی چطور ارزیابی می کنید؟

رشته تیرو کمان به دلیل عدم پرداخت رسانه ها به آن برای عموم مردم ناشناخته است و حضور باشگاه های مختلف از جمله با شگاه مقاومت می تواند باعث شناخت و پیشرفت بیشتر این رشته شود و اقبال مردم را نسبت به آن بالاتر ببرد.

*بسیج چه نقشی در موفقیت های شما داشت؟

8سال حضور در بسیج و آشنایی با روحیه بسیجی باعث شد که انگیزه زیادی برای حضور در رقابت های سطح اول جهان داشته باشیم به طوری که تمام تلاش خود را به کار گرفته و از مسابقات بسیج به اردوی اتخابی تیم ملی دعوت شدم و به نایب قهرمانی مسابقات جهانی دست پیدا کردم.

ارسال نظرات