خبرهای داغ:
رئیس جمهور در فرودگاه همدان:

روحانی: امیدوارم سفر هیئت دولت آغاز یک حرکت پرشتاب برای توسعه همدان باشد+تصاویر

رئیس‌جمهور گفت: امیدوارم سفر هیئت دولت آغاز حرکتی پرشتاب برای توسعه همدان باشد.
کد خبر: ۸۵۵۹۷۶۱
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام حسن روحانی دقایقی‌پیش در بدو ورود به استان همدان در جمع خبرنگاران،‌ ضمن اشاره به اهداف سفر کاروان تدبیر و امید در سفر به همدان اظهار داشت: خوشحالم که سفر به استان قهرمان و دلاور همدان، همراه و مصادف با ایام میلاد حضرت ثامن الحجج(ع) است، همچنین مصادف با هفته دولت بوده و نیز در ایامی این سفر انجام می‌شود که تعلق دارد به نام همدان و روز ابن‌سینا.

وی افزود: امیدوارم در این سفر مطالبات و نیازمندی‌هایی که مورد توجه مردم است، توسط هیئت دولت که در این سفر حضور دارند، مورد بررسی و توجه قرار بگیرد.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی که در تهران در جلسات متعدد مورد بررسی قرار گرفته، برای توسعه و آبادانی استان همدان در طول سفر به اطلاع مردم خواهد رسید.

حجت‌الاسلام روحانی تصریح کرد: امیدوارم سفر هیئت دولت آغاز حرکتی پرشتاب برای توسعه همدان باشد و ما بتوانیم در دولت یازدهم قدم‌های خوبی برای آبادانی و توسعه این استان برداریم.

به گزارش تسنیم، رئیس‌جمهور را در بیست و یکمین سفر استانی محمد نهاوندیان رئیس‌ دفتر رئیس‌جمهور، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، اکبر ترکان مشاور ارشد رئیس‌جمهور، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور، حجت‌الاسلام علی یونسی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و مذاهب، حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی‌محلاتی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهیندخت ملاوردی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده همراهی می‌کنند.

‌رئیس‌جمهور پیش از این به استان‌های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان‌رضوی، زنجان، گلستان، خراسان‌جنوبی، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان، فارس، تبریز، غرب استان تهران و خراسان‌شمالی، کردستان و جنوب تهران سفر کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات