خبرهای داغ:
سفیرحرم امام رضا(ع):

برای انجام کارهای فرهنگی باید در راه اهل بیت قدم برداشت

سفیر حرم امام رضا(ع)بیان کرد: برای انجام کارهای فرهنگی باید در راه اهل بیت قدم برداشت و با دقت باید کار کرد که اگر محتوای خوبی داشته باشد مقدمه ایی برای اصلاح جامعه است.
کد خبر: ۸۵۵۹۷۳۵
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام تقی زاده سفیرخادمان حرم امام رضا(ع) در ویژه برنامه عطر رضوی که شب گذشته در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری استان قزوین برگزار شد، با بیان اینکه کار فرهنگی یک جهاد است اظهار کرد: برای انجام کارهای فرهنگی باید در راه اهل بیت قدم برداشت و با دقت باید کار کرد که اگر محتوای خوبی داشته باشد مقدمه ایی برای اصلاح جامعه است.

وی با اشاره به اینکه کاروان خدام امام رضا(ع) با نام کاروان زیرسایه خورشید هرسال به سراسر کشوراعزام می‌شوند افزود: ازهشت سال پیش به کمک استان قدس رضوی این کاروان‌ها در دهه کرامت به تمام استان ها اعزام می شوند.

تقی زاده در همین خصوص ادامه داد: کاروان زیر سایه خورشید به کشورهای اروپایی و افریقایی نیز سفر کرده است و هدف از این کار این می‌باشد که تمام جهان صحن وسرای امام مهربانی ها شود.

سفیرحرم امام رضا(ع) عنوان کرد: بهره گیری ازاین شورو شعف، ابلاغ پیام، معارف و علوم امام رضا(ع)، تغییر سبک زندگی به زندگی رضوی و ترویج فرهنگ زیارت از راه دور برای همه مسلمین جهان که نمی‌توانند ایشان را از نزدیک زیارت کنند از اهداف دیگر این برنامه می باشد.

تقی زاده با بیان اینکه کار فرهنگی را باید به کسی سپرد که اعتقادات لازم را دارد اضافه کرد: کارفرهنگی را نباید همانند یک شغل دانست بلکه یک وظیفه بر عهده ما می باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: ما تحت هجوم فرهنگی عظیم دشمن هستیم باید مسئولیت فرهنگی که به عهده داریم به خوبی انجام دهیم و انها را الویت بندی کنیم تا اسلام کامل ارائه شود.

خادم امام مهربانی ها اسلام کامل را همان قرآن الهی دانست و افزود: اسلام کامل باید ترویج دهنده توحید باشد وتوحید دژ محکم خداست و هرکس در آن وارد شود در امنیت خواهد بود و زمانی ناب می شودکه ولایت اهل بیت در کنارش باشد.


 

1007/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار