خبرهای داغ:
«سفر به سرزمین نور»/5

هندی‌ورکانه: اعزام 140 نفر از بسیجیان بهاری به راهیان نور غرب کشور

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: 140 نفر از برادران و خواهران بسیجی شهرستان بهار به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۵۹۷۱۹
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴

مهدی هندی ورکانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: کاروان راهیان نور متشکل از بسیجیان حوزه‌ها و پایگاه‌ها به مدت دو روز به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اعزام 140 نفر از برادران و خواهران بسیجی شهرستان بهار به مناطق عملیاتی غرب کشور تصریح کرد: این برنامه به همت آموزش و فرهنگی سپاه ناحیه بهار در 17 و 18 شهریور ماه سال جاری انجام می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار هدف از اعزام راهیان نور را آشنایی جوانان و نوجوانان با مناطق جنگی غرب به ویژه کردستان عنوان کرد و افزود: هدف دیگر از این اردوها یادآوری دوران دفاع مقدس و حفظ فرهنگ دفاع مقدس است.

وی اظهار داشت: آشنایی جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه‌داشتن فرهنگ عاشورا و از خود گذشتگی رزمندگان در دوران جنگ از دیگر اهداف برگزاری اردوهای جهادی است.

هندی ورکانه تصریح کرد: اگر جوانان و نوجوانان و نسل‌های بعدی به فرهنگ دفاع مقدس نزدیک‌تر شوند به طور قطع جامعه به سوی فرهنگ ایثار و شهادت سوق داده می شود و ما شاهد جامعه‌ای شهادت‌طلب و ایثارگرخواهیم بود که هیچ‌گاه دشمنان اسلام و قرآن فکر تهاجم به ملت ما را نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه ملتی سرافراز و سر بلند است که جوانانی شهادت طلب و ایثارگر داشته باشد، گفت: نوجوانان و جوانانی که به مناطق عملیاتی اعزام می شوند به عنوان یک آزموده شناخت می‌شود که روی جامعه و فرد تأثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/


ارسال نظرات