معاون فرماندار میبد:

یادواره شهدای دولت در میبد برگزار می‌شود

معاون فرماندار میبد با اشاره به اهمیت توجه به بزرگداشت هفته دولت، گفت: یادواره شهدای دولت در میبد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۵۹۶۲۰
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از میبد، سیدمحسن فلاح ظهر امروز در نشست با مسئولان شهرستان میبد که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت بر برگزاری مراسم‌های باشکوه در هفته دولت در این شهرستان تاکید کرد و با اشاره به آثار و برکات این هفته در تاریخ ایران اسلامی، از افتتاح ده‌ها پروژه عمرانی و صنعتی در هفته دولت در شهرستان میبد خبر داد.

وی افتتاح یک واحد تولید کاشی و سرامیک، آسفالت و ساماندهی ورودی میدان مزرعه کلانتر، فاز یک پارک بانوان، افتتاح خانه گلشن، روشنایی و آسفالت مسیر پارک غدیر و پیادرو‌سازی بلوار سرامیک را از جمله این پروژه‌ها عنوان کرد.

فلاح گفت: شهیدان رجایی و باهنر نمونه بارزی از دولتمردان صادق و خدمت‌گذار مردم بودند که در مسیر خدمت‌گذاری به مردم از هیچ تلاشی دست دریغ نکردند.

معاون فرماندار میبد تاکید کرد: امروز هم برای طی کردن مسیر انقلاب و خدمت‌گذاری به مردم، باید راه این بزرگواران را طی کنیم.

وی عزت و سرافرازی انقلاب اسلامی و ملت ایران را مرهون ایثار و مجاهدات شهدایی چون رجایی و باهنر دانست و گفت: مسئولان و دولت‌مردان در هر پست و مقام باید با الگوگیری از این شهدای بزرگ در مسیر تحقق ارزش‌ها و آرمان‌های امام و شهدا قدم بردارند.

ارائه برنامه‌ها و پروژه‌های ادارات به فرمانداری جهت افتتاح در هفته دولت، صدور ابلاغیه فرمانداری به تمام ادارات جهت شرکت در مراسم سالگرد شهادت شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر و برگزاری مراسم شهدای دولت از جمله مصوبات این جلسه بود.

ارسال نظرات