خبرهای داغ:
مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 2 همدان:

هدف از حلقه‌های صالحین تربیت نیروهای زبده و کارآمد برای آینده انقلاب و نظام است

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 2 همدان گفت: هدف از تشکیل حلقه‌های صالحین ارائه مباحث تربیتی، مهارتی، بصیرتی و معرفتی در راستای تربیت نیروهای زبده و کارآمدبرای آینده انقلاب و نظام است.
کد خبر: ۸۵۵۹۶۱۶
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حلقه صالحین خواهران مدرسه کرامت همدان امروز در جوار شهدای گمنام غواص که ماه گذشته با حضور پرشور مردم شهیدپرور همدان تشییع در پارک مردم خاکسپاری شدند، تشکیل شد.

فاطمه کلهری مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 2 همدان در بازدید از این حلقه صالحین با تبریک دهه کرامت به بیان برنامه‌های بسیج فرهنگیان اشاره کرد و افزود: هدف از تشکیل حلقه‌های صالحین ارائه مباحث تربیتی، مهارتی، بصیرتی و معرفتی در راستای تربیت نیروهای زبده و کارآمد است.

وی با بیان اینکه تشکیل حلقه‌های صالحین در جوار شهدای گمنام معنویت خاصی به فضای این حلقه‌ها می‌بخشد، افزود: همواره باید در راه شهدا گام برداریم و یاد آنان را زنده نگه ‌داریم.

علی‌آبادی سرگروه حلقه خواهران مدرسه کرامت همدان نیز موضوع جلسه را تأثیرحضور شهدای گمنام غواص در جامعه و وصیت‌نامه‌خوانی شهدا و دهه کرامت عنوان کرد و هدف از تشکیل حلقه صالحین در جوار این سه شهید گمنام زنده نگه داشتن یاد شهدا و بهره بردن از معنویات شهدا و ادامه دادن راه آنان برشمرد.

در پایان نیز اعضای حاضر در حلقه با اهدای شاخه‌های گل به سه شهید گمنام ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات