خبرهای داغ:
معاون اجرایی رئیس‌جمهور بابیان اینکه رئیس جمهور خبرهای خوبی برای مردم استان همدان خواهند داشت، گفت: امیدواریم این سفر منشاء خیر و برکت برای مردم همدان باشد و گره از مشکلات آنها باز کند.
کد خبر: ۸۵۵۹۵۷۸
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد شریعتمداری امروز در آئین افتتاح مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی به روز همدان اشاره کرد و با بیان اینکه این شهر مهد تاریخ وعلم ایران است، افزود: امیدواریم در روزی که به نام همدان نامگذاری شده است با اجرای برنامه های متفاوت مفاخر این استان بیش از پیش به کشور معرفی شوند.
وی با اشاره به اینکه سفر ریاست جمهوری به استان همدان مصادف با روز میلاد امام رضا(ع) است، اظهارداشت: امیدورایم این سفر موجب خیر و برکت برای مردم استان همدان باشد.

معاون اجرایی رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه کارهای متراکمی از هفته‌های گذشته در رابطه با استان همدان انجام شده و در این راستا پیشنهاد‌های کارشناسانه و ارزشمندی ارائه‌ شده است، بیان کرد: در این زمینه تصمیمات خوبی برای ادامه توسعه استان اتخاذ شده است که به زودی به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

شریعتمداری به راه اندازی مرکز سامد به منظور برقراری ارتباط مردم با رئیس‌جمهوراشاره کردو گفت: با راه اندازی این مرکز ارتباط بین مردم و دولت با حفظ کرامت انسانی برقرارمی شود.

وی با بیان اینکه با راه اندازی مرکز سامد از ابتدای سفرهای استانی ریاست جمهوری ارتباط بین مردم با دولت از حیث پرسشگری و پاسخگویی بهتراز ترتیبات قبل بوده که نمونه آن تهیه نامه و ارائه آن درمسیر است، یادآورشد: طی مسیر سفر ریاست جمهوری نیز نامه‌های مکتوب از مردم دریافت خواهد شد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با تاکید براینکه همه تلاش خود را در جهت رفاه حال مردم به کار می گیریم، افزود: اپراتورها تقاضاهای مردمی را که با شماره ۱۱۱ تماس می گیرند ثبت می کنند وشماره‌ رهگیری را به منظور پیگیری به آنها ارائه می دهند.

شریعتمداری با اشاره به اینکه از زمان فعالیت مرکز ارتباطات مردمی تاکنون مردم استان همدان هزار تماس با این مرکز برقرارکرده اند، بیان کرد: بیشتر این تماس ها از سوی مردم شهر همدان بوده است.

وی درادامه با بیان اینکه ۹۳.۷ درصد از تماس ها مربوط به درخواست‌های مردمی بوده است، گفت: 4.5 درصد از تماس ها مربوط به شکایت از سازمان‌ها و دستگاه های اداری و ۸ دهم درصدهم مربوط به انتقادات بوده است.

شریعتمداری در ادامه ۷ دهم درصد از تماس‌ها را مربوط به ارائه گزارش‌ها به رئیس‌جمهورعنوان کرد و افزود: ۲ دهم درصد از تماس ها نیز در حوزه طرح و ایده و مابقی نیز مربوط به ابراز احساسات و ابراز خشنودی مردم از حضور رئیس‌جمهور درهمدان بوده است.

وی در پایان با تاکید براینکه با راه اندازی مرکز سامد سفر رئیس‌‌جمهور و کاروان تدبیر و امید و به همدان کلید خورده است، اظهارداشت: در این سفر رئیس جمهور خبرهای خوبی برای مردم این استان خواهند داشت لذا امیدواریم این سفر منشاء خیر و برکت برای مردم استان همدان باشد و گره از مشکلات آنها باز کند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات