معاون فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری دهمین نشست از سلسله نشست‌های موضوعی سبک زندگی با عنوان «زندگی با طعم رسانه» خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۹۵۷۷
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: علیرضا ثواچه اظهار کرد: با توجه به اینکه دشمنان تهاجم فرهنگی خود را بر روی نهاد مقدس خانواده متمرکز کرده‌اند، اجرای برنامه‌هایی برای غلبه بر این تهاجم از چندی پیش در دستور کار سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: در این راستا، سلسله نشست‌هایی به طور هفتگی برای خانواده‌ها از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد تدارک دیده شده که در هر نشست، موضوعی از مباحث حائز اهمیت در خانواده با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه به بحث گذاشته می‌شود.

ثواچه خاطر نشان کرد: روش‌های همسرداری، تربیت فرزند و بسیاری از موضوعات دیگر در این سلسله نشست‌ها توسط اساتیدی همچون احمد آبایی، دهقان، حجت‌الاسلام دهقان چناری و ... مورد بحث قرار گرفته و خوشبختانه استقبال بسیار خوبی نیز از سوی خانواده‌ها از این برنامه شده است.

وی عنوان کرد: تاکنون 9 نشست از این سلسله نشست‌ها برگزار شده و نشست دهم قرار است با موضوع «زندگی با طعم رسانه» با حضور حجت‌الاسلام دهقان چناری برگزار شود.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد ادامه داد: شرکت عموم شهروندان به ویژه زوج‌های جوان در این جلسات آزاد و رایگان است و علاقمندان به شرکت در نشست هر دوره تنها با ارسال عدد 222 به سامانه 30006159 می‌توانند برای شرکت در این جلسات به طور هفتگی ثبت‌نام کنند.

وی خاطر نشان کرد: نشست دهم قرار است روز چهارشنبه، چهارم شهریور ماه جاری از ساعت 18 در فرهنگسرای شهرداری یزد برگزار شود.

ثواچه با اشاره به اهمیت نقش رسانه در خانواده و تاثیرگذاری بیشتر برخی رسانه‌ها به ویژه شبکه‌های ماهواره‌ای عنوان کرد: در این جلسه تلاش شده با پخش کلیپ، آثار مثبت و منفی رسانه در خانواده‌ها توسط یکی از کارشناسان خبره مورد بررسی قرار گیرد.

 

ارسال نظرات