خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید همدان خبر داد

دیدار ایثارگران و نخبگان همدان با رئیس جمهور

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان از دیدار ایثارگران و نخبگان با رئیس جمهور در استانداری همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۹۵۶۷
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ناصر عارف با اشاره به برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در سفر یک روزه رئیس جمهور و هیئت همراه وی به همدان اظهار داشت: برنامه دیدار ایثارگران و نخبگان فردا ساعت 16 الی 18 در سالن شهدای استانداری همدان برگزار می‌شود که در این دیدار دکتر خرمرودی از ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس حاضر و سخنانی را ارائه می‌کند.

وی با اشاره به حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در همدان، عنوان کرد: مراسم غبارروبی از گلزار شهدای شهر همدان با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی بعد از برنامه استقبال عمومی مردم با رئیس جمهور از ساعت 11:30 الی 12:30 در گلزار شهدای همدان برگزار می‌شود.

عارف عنوان کرد: برنامه دیدار و سرکشی رئیس بنیاد شهید از خانواده‌های 6 نفر از جانبازان و شهدا ساعت 12:15 تا 13:15 و همچنین ساعت 18 تا 19:30 در همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: بازدید از مرکز توانبخشی ایثار بلوار ارم ساعت 19:30 تا 20:30 دیگر برنامه در نظر گرفته شده برای رئیس بنیاد شهید در همدان است.

عارف با اشاره به اینکه مرکز توانبخشی ایثار همدان پروژه ملی است که در 3 فاز طراحی و ساختمان توانبخشی آن نیز تکمیل و به دلیل دارا بودن دستگاه‌های به روز در این مرکز مراجعه کنندگان نتیجه خوبی از آن دریافت کرده اند اما به دلیل نبود پزشک متخصص فیزیوتراپی در تمام ایام هفته خدمات رسانی در این بخش به کندی انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: استقرار پزشک متخصص نیازمند هزینه و اعتبار جداگانه ای است که به دنبال ورود بخش خصوصی در این زمینه یا حمایت دانشگاه علوم پزشکی هستیم.

عارف گفت: فاز سوم این مجتمع مربوط به بخش خدماتی- رفاهی است که هم اکنون45 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اعتبار 2 میلیارد تومان برای این فاز هزینه شده است اما برای تکمیل آن که شامل؛ 22 واحد سوئیت، سالن آمفی تئاتر، سالن غذاخوری و پارکینگ است به اعتبار 6 میلیارد تومانی نیاز داریم.

وی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان در مرکز ستاد ارتباطات مردمی با برپایی غرفه شهدا فضای معنوی را ترتیب داده، ضمن اینکه این نهاد در انجام تبلیغات محیطی، نصب 30 قطعه بنر با موضوع شهدا، نصب تصاویر شهدا و فرماندهان دوران دفاع مقدس در محل جایگاه سخنرانی رئیس جمهور در استادیوم قدس فعالیت داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات