خبرگزاری بسیج: کارشناس معاونت توسعه و پیشگیری بهزیستی شهرستان قدس بر نهادینه کردن آموزش در جلوگیری از معلولیت و آسیب های اجتماعی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۵۹۵۳۲
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ در پی رایزنی های انجام شده توسط اداره بهزیستی با نهادهای دولتی این شهرستان درخصوص برگزاری دوره های آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و معلولیت، تا کنون 10 نهاد دولتی برای همکاری قول مساعد داده اند.

فرشته نگراوی کارشناس و رابط آموزشی معاونت توسعه پیشگیری از معلولیت و آسیب های اجتماعی اداره بهزیستی قدس گفت: برای پیشگیری از انواع آسیب ها نیازمند نهادینه کردن امر آموزش هستیم و این مسئله همکاری سایر نهادها را می طلبد و تاکنون 10 نهاد دولتی جهت همکاری در زمینه های آموزشی اعلام آمادگی کرده اند.

وی ابراز امیدواری کرد که همکاری سایر نهاد های دولتی در امور آموزشی با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و معلولیت، در کاهش و حذف این آسیب ها در سطح شهرستان بسیار موثر خواهد بود.

گفتنی است: معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، شورای شهر، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قدس، دانشگاه علمی کاربردی، آموزش و پرورش،اداره صنعت و معدن، ادراه فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، امور بانوان فرمانداری از جمله اداراتی هستند که برای همکاری  با بهزیستی شهرستان قدس آمادگی خود را اعلام کردند.

 

ارسال نظرات