علی اشرف خانلری
خبرگزاری بسیج: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا از طراحی و اجرای بیش از یکصد برنامه فرهنگی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح پایگاه ها و حوزه های محلات و اقشار ناحیه مقاومت بسیج پیشوا خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۹۵۲۲
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج پیشوا، حسن عاطف ضمیر در جلسه مشترک جمعی از ائمه جماعات با پرسنل ناحیه مقاومت بسیج پیشوا ضمن تبریک دهه کرامت و هفته دولت اظهار داشت:  رسالت سنگینی روی دوش روحانیون، سپاهیان و بسیجیان وجود دارد و به عنوان بازوان ولایت باید همه تلاش خود را انجام دهیم. ما به عنوان سربازان ولایت دور هم جمع شدیم تا برنامه های فرهنگی و مذهبی در سطح شهرستان پیشوا با کیفیت بهتر و کمیت بیشتر به سرانجام برسد.

وی با بیان این که ائمه جماعات و روحانیت خواص اهل حق هستند اظهار داشت: همه کسانی که در مسیر فرهنگ اسلام ناب تلاش می کنند، از نظر ما در مسیر جبهه اهل حق هستند.

 عاطف ضمیر افزود: باید به صورت همه جانبه و با همه توان نسبت به خفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس تلاش کنیم. اگر هر پایگاه، محله و حتی هر خانه در سطح شهرستان برنامه ای را برای هفته دفاع مقدس داشته باشد، کم است چرا که این گنجینه تمام نشدنی است و اگر از آن بهره نبریم، کوتاهی و کاهلی کردیم.

 

ارسال نظرات