فرماندار به اتفاق کارکنان دولت در شهرستان بهاباد با حضور در کنار قبور شهدا نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.
کد خبر: ۸۵۵۹۳۹۲
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از  بهاباد:  به مناسبت گرامیداشت هفته دولت سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر  فرماندار شهرستان بهاباد به اتفاق کارکنان ادارات و ارگانها و نهادهای دولتی با حضور در کنار قبور مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس قبور مطهر شهداء را غبارروبی و عطر افشانی نمودند و نسبت به شهدای جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ادای احترام کردند و یاد و خاطره شهداء و امام شهیدان و شهدای دولت را گرامی داشتند.

فرماندار بهاباد در این مراسم در سخنانی با گرامیداشت هفته دولت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس امام شهیدان و شهدای دولت را گرامی داشت و افزود: اگر ما امروز در هفته دولت کنار قبور شهدا گرد هم آمده ایم به خاطر این است که این دولت ما و این مسئولین باید شهید وار و شهیدگونه مدیریت کنند.

اقبال به فرق مدیران در سایر کشورها و نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران مدیران با سایر حکومت ها فرق دارند و فرق آنها در این است که انگیزه مدیران ایران انگیزه الهی است و نگاهشان به کاری است که در پیشگاه خداوند مهجور است ولی در کشورهای دیگر این طور نیست چون در سایر حکومت ها برای رسیدن به پست و مقام و صندلی چه جنایتها و ظلم هائی که انجام نمی دهند.

وی تصریح کرد: شهیدرجائی یک انسان فرهیخته و یک انسان خدائی بود که هیچ وقت ابائی نداشت که بگوید یک روز من در کوچه پس کوچه های تهران به دوره گردی مشغول بودم و به خودش افتخار می کرد.

اقبال در خصوص انجام وظایف و خدمتگزاری مسئولین ادارات به مردم گفت: مسئولین ادارات و نهادها باید در کارها کوتاهی نکند و تمام تلاش خود را در خدمت به مردم داشته باسند و کوتاهی در کار خیانت به رسول خدا و ولی خدا است پس باید در کارها مدیریت کنند.

در پایان قبور مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان بهاباد غبار روبی و عطر افشانی شد.

 

ارسال نظرات