خبرهای داغ:
جانشین راهبردی سپاه حضرت صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان قزوین از اعزام 2000 زائر به اردوهای راهیان نور غرب خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۹۳۸۷
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین سرهنگ عباس برزگر جانشین راهبردی سپاه حضرت صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان قزوین در جلسه ستاد راهیان نور که در سالن شهید حسن پور برگزار شد از اعزام زائران قزوینی به اردوهای راهیان نور غرب خبر داد.

برزگر گفت: چند سالی بود که به علت مناسب نبودن زیرساخت ها اردوهای غرب کمرنگ تر از گذشته برگزار می شد اما این مسئله به این معنا نیست که از علاقه مردم به این سفر کم شده باشد.

وی ادامه داد: امسال با توجه به استقبال افراد به خصوص خانواده ها اردوهای راهیان نورغرب از 15 شهریور ماه جاری آغاز می‌شود و در دوره های 3 روزه به انجام می‌رسد.

برزگر با اشاره به شرایط ثبت نام دوره ها تصریح کرد: ثبت نام از چند روش مختلف از جمله حضور در پایگاه های مقاومت، ثبت نام در سایت راهیان نور کل کشور و یا سایت کوله بار که ویژه استان قزوین است به انجام برسانند.

جانشین راهبردی سپاه حضرت صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) اعلام کرد: اولویت اول اعزام با خانواده های کارمندان است و در درجه بعدی سایرینی که ثبت نام کرده اند و مهلت ثبت نام را از سوم شهریور ماه الی دهم شهریورمی‌باشد.

برزگر تصریح کرد: راویان مجرب که در زمان جنگ در غرب حضور داشته اند در این اردوها همکاری می کنند و درکنار آنها ساکنان شهرهای غربی و آنها که در آن زمان تحت حمله دشمن بودن نیز به روایتگری می پردازند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برنامه اردو به این صورت خواهد بود که از مکان ها  و یادمان‌های جنگ و نیز برخی مکان های سیاحتی استان کرمانشاه بازدید صورت خواهد گرفت.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها