خبرهای داغ:
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین بیان کرد: رسانه بستری مناسب برای معرفی توانمندی‌های استان قزوین است.
کد خبر: ۸۵۵۹۳۸۳
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین آقای معصومی فرمدیر کل صدا و سیمای قزوین در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با اشاره به توانمندی‌های استان در عرصه های مختلف، رسانه را بستری مناسب برای معرفی این توانمندی ها دانست و افزود: معرفی توانمندی های استان در چارچوب برنامه های فاخر رسانه ای مستلزم تخصیص بودجه ی مناسب است تا بتوان استان قزوین و فرصت های پیش روی استان را بیش از پیش به مخاطبان معرفی کرد و در مسیر توسعه ی استان گام برداشت.

آقای معصومی فر همچنین ظرفیت های صداوسیمای مرکز قزوین را برای توسعه وپیشرفت استان تشریح و تبیین کرد.

درادامه آقای شریفی معاون فنی صداوسیمای مرکز قزوین هم گسترش پوشش فرستنده های رادیویی و تلویزیونی و دیجیتالی شدن فرستنده ها را از اولویت های رسانه استانی دانست و خاطر نشان کرد: برای تحقق این امر علاوه بر تخصیص بودجه ی متمرکز رسانه ی ملی باید از محل اعتبارات استانی هم بودجه ای اختصاص یابد.

آقای  لطفی مشاور مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین هم طرح های این مرکز برای معرفی توانمندی های استان را در قالب تولید سریال، برنامه های مستند و تله فیلم تبیین کرد.

آقای یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم روز قزوین را فرصت خوبی برای معرفی توانمندی های استان در عرصه ی فرهنگ و هنر دانست و برای تخصیص بودجه به تولیدات فاخر صداوسیمای مرکز قزوین قول مساعد داد.


1003/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها