خبرهای داغ:
خدام حرم و بارگاه منور رضوی با حضور در مرکز آموزشی و توانبخشی سالمندان پارسایان شهر سرایان دل سالمندان و معلولان این مرکز را راهی مشهدالرضا کردند.
کد خبر: ۸۵۵۹۳۸۱
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حضور خدام حرم در مرکز آموزشی و توانبخشی سالمندان پارسایان همراه با قرائت زیارت خاصه امام رضا(علیه السلام) دل سالمندان این مرکز را راهی مشهدالرضا کرد.

مسئولان این مرکز، خوستار فراهم کردن زمینه تشرف 25 سالمند این مرکز به مشهد مقدس شدند که با قول مساعد خادمین امام رئوف مواجه شد.

در ادامه خادمان حرم رضوی به منزل شهیدین رحیمی رفتند. مادر شهیدین علی و حسین رحیمی با تبرک جستن از پرچم سبز رضوی، از حضور سفیران عشق در منزل خود قدردانی کرد.

سپس خدام بارگاه ثامن الاحجج در منزل شهید سید قاسم میزرایی و شهید ساعدی حضور یافته و مورد استقبال گرم والدین شهید قرار گرفتند. مداحی و ذکر مصیب به این دیدار، معنویت همراه با شور و هیجان وصف ناپذیر بخشید.

مهدی ضیایی خدام حرم مطهر امام رضا علیه السلام در این بازدیدها گفت: هدف از حضور خدام حرم رضوی در شهرهای مختلف ایران، فراهم کردن زمینه زیارت از راه دور برای مردم است.

همچنین خدام حرم مطهر رضوی در زینبیه سرایان حضور یافته و در مراسمی که به مناسبت روز جهانی مسجد با حضور مسئولان و مردم برگزار شد، شرکت کردند.

حجت الاسلام حسن سهرابی نژاد مسئول تبلیغات اسلامی شهرستان سرایان در این مراسم گفت: باید ارگانهای مختلف در اداره مسجد، دست به دست بدهند تا مسجد به جایگاه اصلی خود برسد.

وی مسجد را یک کانون همدلی و وحدت توصیف کرد و گفت: مردم و مسئولان باید در برنامه ریزی ها و برگزاری مراسم ها به این مهم توجه کنند.

حجت الاسلام داود شیرنژاد روحانی کاروان خدام رضوی با اشاره به جنگ نرم دشمنان گفت: دشمن متاسفانه با برنامه و از طرق مختلف، می خواهد به جوانان این نظام ضربه وارد کند.

وی با تاکید بر اینکه باید شیوه های مقابله با جنگ نرم دشمن را فرا گیریم، افزود: دشمن از طریق رسانه، فیلم، نشریات، ادبیات، بازی های رایانه ای و ... به خانه های ما نفوذ کرده است.

حجت الاسلام شیرنژاد بر تشکیل یک جبهه فرهنگی واحد در مقابل دشمنان تاکید کرد.

حضور خدام کاروان رضوی در بیمارستان امام علی علیه السلام سرایان و عیادت از بیماران موجب التیام بخشی از دردهای روحی بیماران شد.

رفتند و در جمع بیماران این بیمارستان پرچم امام رضا را به اهتزاز در آوردند.

مسئولان بیمارستان در این دیدار با اشاره به اینکه نیازمند راه اندازی بخش دیالیز و ساخت نمازخانه به همت خیرین و مسئولان در این بیمارستان شدند.

فرماندار سرایان نیز در این مراسم از حضور خدام بارگاه رضوی در بیمارستان امام علی علیه السلام در روز پزشک قدردانی کرد و خطاب به پزشکاران و پرستاران گفت: کار شما از حساسیت زیادی برخوردار است چرا که با جسم و روح مردم در ارتباط هستید.

سفیران عشق در ادامه با حضور در کارگاه قالیبافی عتبات عالیات، شور و نشاط معنوی را بر این مراسم حاکم کردند. بانوان در این کارگاه با دود سپند و اشک شوق به استقبال خدام رضوی رفتند.

خدام بارگاه امام هشتم، همچنین در ادامه بر سر گلزار شهدای گمنام سرایان حاضر شده و باری دیگر با آرمان های شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق کردند.

حضور در جمع مردم مردم در محل مسجد جامع، آخرین برنامه خدام رضوی بود که دلهای مردم را از راه دور راهی مشهدالرضا کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها