با حضور مسئولین سپاه الغدیر و به مناسبت روز پزشک انجام گرفت؛

تجلیل فرمانده سپاه الغدیر از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی

سردار فتوحی و مسئولین سپاه الغدیر به مناسبت فرارسیدن روز پزشک، با حضور در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، از کارکنان این دانشگاه تجلیل کردند.
کد خبر: ۸۵۵۹۳۰۳
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳

به گزارش روابط عمومی سپاه الغدیر، صبح دیروز(یکشنبه) فرمانده و مسئولین سپاه الغدیر در راستای گرامیداشت روز پزشک با حضور در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، این روز را روز پزشک را به رییس و اعضای هیئت رییسه این دانشگاه تبریک گفتند.

سردار فتوحی فرمانده سپاه الغدیر در این دیدار ضمن تبریک روز پزشک، با بیان رشادتها و فداکاری های اعضای جامعه پزشکی در طول هشت سال دفاع مقدس، تقدیم شهدایی همچون دکتررهنمون و دکتر پاکنژاد را موجب عزت و آبروی فضای جامعه پزشکی استان یزد نامید.

وی از تلاش جامعه ی پزشکی استان یزد در راستای همکاری با سازمان بسیج جامعه پزشکی و ارائه خدمات بهداشتی– درمانی رایگان به مناطق محروم و اقشار نیازمند در قالب بیمارستان های صحرایی و ثابت، تیم های اعزامی و اضطراری تشکر کرد و از تمامی پزشکان شریف استان در راستای ترویج این حرکت جهادی دعوت به همراهی و همکاری نمود.

دکترمحمدرضا میرجلیلی رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز از توجه سپاه الغدیر به عرصه ی سلامت استان تشکر کرد و گفت: هر دانشگاه یک پایگاه بسیج است.

در این دیدار مسئولین سپاه الغدیر با اهدای گل به کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، ضمن تبریک فرارسیدن روز پزشک، توفیقات این قشر را در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت و تحقق ماموریت ها در حوزه سلامت استان از درگاه خداوند متعال خواستار شدند.




















ارسال نظرات