خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین تاکید کرد:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین گفت: نقش و کارکرد مسجد از نقش و کارکرد مرجعیت و علمای شیعه جدا نبود؛ در این کانون‌های مهم بود که پیام مرجعیت مبارز، حضرت امام خمینی(ره) به توده‌ی مردم مسلمان منتقل می‌گردید.
کد خبر: ۸۵۵۹۲۸۰
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، عباس کاظمی فرمانده سپاه ناحیه  امام حسن مجتبی (ع) قزوین روز گذشته در همایش بزرگداشت بسیج مساجد که در مسجد ولایت استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: توسعه فعالیت‌های فرهنگی در مساجد استان قزوین باید در دستور کار بسیج مساجد و محلات استان قرار گیرد.

کاظمی با بیان اینکه امام خمینی(ره) در بیانات خودشان مسجد را سنگر مسلمانان عنوان می کردند، تصریح کرد: ایشان در فرمایشات خودشان به مسئولان توصیه می‌کردند به فضای مساجد کشور توجه بیشتر داشته باشند و شرایط لازم به منظور حضور بیش‌تر جوانان جامعه در این مکان مقدس را فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه مسجد نقشی محوری در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی داشته است، عنوان کرد: مسئولان بسیج مساجد استان قزوین باید با اتخاذ تدابیری مناسب فضای حاکم بر مساجد این استان را به فضای متناسب با آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی نزدیک تر کنند.

فرمانده ناحیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین  با بیان اینکه مسجد به عنوان تضمین انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: امروزه باید عزم را جزم کرد تا بتوانیم با برجسته کردن مساجد و پویا نشان دادن آن در مقابل با دشمن سر بلند باشیم.

وی با بیان اینکه با نشاط تر شدن فضای مساجد استان قزوین باید در دستور کار مسئولان بسیج مساجد و محلات این استان قرار گیرد، بیان کرد: در صورتی که شرایط لازم به منظور حضور بیش‌تر جوانان جامعه در مساجد فراهم شود مشکلات و معضلات اجتماعی و فرهنگی موجود در جامعه تا میزان زیادی کاهش می‌یابد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع)، مسجد را بهترین کانون اسلامی از صدر اسلام تاکنون برشمرد و گفت: نقش و کارکرد مسجد از نقش و کارکرد مرجعیت و علمای شیعه جدا نبود؛ در این کانون‌های مهم بود که پیام مرجعیت مبارز، حضرت امام خمینی(ره) به توده‌ی مردم مسلمان منتقل می‌گردید.

کاظمی در پایان با اشاره به اینکه برای تبدیل شدن مساجد استان قزوین به قطب فرهنگی کشور نیازمند عزم جدی مسئولان این استان هستیم، اظهار کرد: مجموعه بسیج مساجد استان قزوین باید با اتخاذ تدابیر مناسب شرایط لازم به منظور تبدیل شدن مساجد این استان به قطب فرهنگی جامعه را فراهم آورند.

1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها