خبرهای داغ:
عباسی بیان کرد: مومنین باید در همه حال شکر‌گزار نعمت‌های پروردگار متعال باشند و براساس معارف دین اسلام خدا با تحمل مصیبت و سختی مومنین درجه ایمان و توکل آن‌ها را آزمایش می‌کند و فردی که بتواند از امتحان حق تعالی سربلند خارج شود، نزد پرورگار متعال از جایگاه رفیعی برخوردار است.
کد خبر: ۸۵۵۹۲۵۸
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

 به گزارش خبرگزاری  بسیج ازقزوین، حجت‌الاسلام علی عباسی معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه قزوین، صبح امروز در نشست تربیت وتعالی سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین اظهار داشت: مومنی که قلب او با نور الهی روشن شده باشد، در مسیر رضایت پروردگار متعال گام برمی‌دارد.

وی با اشاره به اینکه تواضع و خوش‌رویی دو خصلت پسندیده در نزد پروردگار متعال به شمار می‌رود، افزود: انبیاء الهی با بهره‌گیری صحیح از تواضع و خوش‌رویی، مردم را به تقوا الهی و توکل به پروردگار متعال در مصیبت‌ها و مشکلات دعوت می‌کردند و ما باید فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه گسترش دهیم .

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه اهمیت مسائل شرعی ودینی ومنکرات، تصریح کرد: مومنین باید در مسیر رضایت پروردگار متعال خویش گام بردارند تا در آخرت در پیشگاه حق تعالی سربلند باشد،وقتی به معارف دینی رجوع می شود باید به عمق مباحث دینی توجه خاصی شود که یکی از این مباحث مهم امربه معروف است .

وی با بیان اینکه مومنین باید در همه حال شکر‌گزار نعمت‌های پروردگار متعال باشند، اظهار کرد: براساس معارف دین اسلام خدا با تحمل مصیبت و سختی مومنین درجه ایمان و توکل آن‌ها را آزمایش می‌کند و فردی که بتواند از امتحان حق تعالی سربلند خارج شود، نزد پرورگار متعال از جایگاه رفیعی برخوردار است.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه استان قزوین با اشاره به اینکه فلسفه بعثت انبیا الهی هدایت مردم به سمت پروردگار است،  بیان کرد: فردی که تقوا الهی را پیشه خود قرار دهد و آینده را براساس آموزه‌های دین اسلام ترسیم کند، در زندگی دنیوی و اخروی خود سعادتمند می‌شود.

 

 1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها