خبرهای داغ:
خادمین حرم مطهر رضوی نشان منقش به نام مبارک امام رضا(علیه السلام) را بر سینه پنج پدر شهید در آیسک نصب کردند.
کد خبر: ۸۵۵۹۲۵۵
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، خادمین حرم مطهر و منور رضوی با حضور بر سر گلزار شهدای آیسک، با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

همچنین در این مراسم معنوی که امام جمعه، بخشدار و جمعی از مسئولان آیسک حضور داشتند، زیارت خاصه امام رضا علیه السلام قرائت شد.

سعید برقی، بخشدار آیسک در این مراسم با قرائت آیه 169 سوره مبارکه آل عمران « وَ لا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ»، گفت: طبق تاکید قرآن، شهیدان زنده و در نزد خداوند روزی داده می شوند.

وی با تبریک فرارسیدن هفته دولت از حضور خدام امام هشتم در شهر آیسک قدردانی کرد.

در ادامه این مراسم، نشان منقش به نام مبارک امام رضا(علیه السلام) را بر سینه پنج پدر شهید « خیاط، اسماعیلی، نوری، سیروانی و انصاری» نصب کردند.

خدام حرم مطهر رضوی از حسینیه و کارگاه قالیبافی عتبات عالیات آیسک بازدید کردند.

بر اساس اعلام مسئولان، کارگاه قالیبافی حسینیه آیسک با 100 نفر بافنده، تاکنون 4 تخته فرش را بافته و هم اکنون نیز در حال بافت چند تخته فرش دیگر هستند.

استقبال مردم مصعبی از سفیران عشق در امامزاده سلطان مصیب (علیه السلام)

در ادامه خدام بارگاه منور و مطهر رضوی با حضور در آستان مقدس امامزاده سلطان مصیب مصعبی مورد استقبال باشکوه مردم روستای مصعبی قرار گرفتند.

قرائت زیارت خاصه امام رضا علیه السلام موجب شد دلهای مردم مومن و متدین این روستا، راهی مشهد مقدس شود.

بر اساس اعلام مسئول فرهنگی اداره اوقاف سرایان، امامزاده مصیب دارای 2 خادم ثابت و 27 خادم افتخاری است که نذورات سالانه این امامزاده سالانه بیش از 10 میلیون تومان است.

حضور بر سر قبور مطهر 9 شهید، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ این شهدای والا مقام از برنامه های دیگر خدام در روستای مصعبی بود.

کارون خدام رضوی پس از آن، با همراهی پرشور مردم و با پای پیاده راهی آستان مقدس امامزاده کریمشاه روستای کریمو در نزدیکی روستای مصعبی شدند.

این مراسم با تبرک جستن مردم به پرچم سبز بارگان نورانی حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام و توزیع بسته های متبرک نمک و نبات، ادامه یافت.

خادمین حرم رضوی با دیدار از جانباز و آزاده سرایانی قدردانی کردند

در ادامه سفیران رضوی در منزل جانباز 70 درصد «حسن رضا انصاری» حضور یافته و از نزدیک از رشادت های وی قدردانی کردند.

دست راست این جانباز اعصاب و روان در حال حاضر به دلیل عدم توانایی مالی در پرداخت هزینه های فیزیوتراپی، کاملا فلج شده است.

انصاری در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور خدام بارگاه رضوی در منزل خود، گفت: باید جوانان قدر رهبر معظم انقلاب را بدانند و کاری نکنند که دشمنان،خوشحال شوند.

همچنین در ادامه خدام امام رئوف در منزل آزاده «حسین روحی» حضور یافتند. این آزاده سرافزار ایران اسلامی، در بهمن ماه 62 عازم جبهه های حق علیه باطل شد و در اسفندماه همان سال، به دست دشمن بعث اسیر شد که دوران اسارت وی شش سال و نیم به طول انجامید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها