خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شهرستان آبیک:
امام جمعه موقت شهرستان آبیک بیان کرد: مسجد کانون مهم دینی ما است که از صدر اسلام تا به امروز کانون ایمان، کانون عبودیت، کانون سیاست و حل مسائل اجتماعی است.
کد خبر: ۸۵۵۹۲۵۱
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان آبیک، همایش مشترک ائمه جماعات وهیئت امناء مساجد وفرماندهان حوزه ها وپایگاه های مقاومت بسیج سپاه امام صادق(ع) آبیک با امام جمعه شهر آبیک به مناسبت روز جهانی مسجد برگزارشد.

حجت الاسلام صمد رمضانی امام جمعه موقت شهر آبیک با خوشامد گویی وتقدیر از حضور مدعوین وتبریک ایام پیش رو بیان نمود: مفتخریم که روز جهانی مسجد متقارن شده است با دهه کرامت گرچه گرامی داشت مسجد فقط به روز خلاصه نمی شود و خانه ی مومن مسجد است  وهرروز مومن نیز روز مسجد می باشد و تاریخچه انتخاب این روز نیز تخریب مسجد الاقصی به دست صهیونیست های منحوس است.

رمضانی افزود: مسجد کانون بسیار مهم دینی ما است که از صدر اسلام تا به امروز کانون ایمان ،کانون عبودیت، کانون سیاست وحل مسائل اجتماعی است واین اشتباه است که مسجد را فقط محل عبادت بدانیم وسیاست را مربوط به مسجد ندانیم وباید مسجد محل روشنگری مسائل سیاسی و محل تدارکات وپشتیبانی برای جبهه های عرصه های سخت ونرم باشد.

امام جمعه موقت شهر آبیک تصریح نمود: مسجد جایگاه بسیار مقدس و سنگر بسیار مهمی است که حضرت امام در باره اش فرمودند که مسجد سنگر است سنگرها را حفظ کنید واین کار دشمن است که مساجد را جدای سپاه وبسیج می خواهد ترسیم کند، مگرسپاه و بسیج غیر از ما هستند امام فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود.

وی عنوان کرد: در قرآن کریم برای متولیان مساجد صفت های ویژه وبرتر استفاده شده است که می فرماید "انما یعمر مساجد الله من امن بالله والیوم الاخر..."که اولین ویژگی آن ها ایمان به خدا می باشد واولین مدالشان توحید است و بعد آن ایمان واعتقاد به قیامت است که باید در مساجد بحث های توحیدی و معاد بازگو شود.

رمضانی در انتها بیان نمود: نشانه ی دیگر متولیان مساجد اقامه نماز است و باید زمینه را برای حضور مردم وجوانان در مساجد آمامده کنند وبا اخلاق خوش وبرخورد زیبا دیگران را به اقامه نماز دعوت کنند این پرچم را که در دست متولیان نماز است بر دوش جوانان بگذارند.

 حمزه برین فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت وبزرگداشت روزجهانی مسجد وآغاز هفته دولت  بیان داشت: طیف مدعو در این جلسه سه ضلع موثر وتاثیر گذار درامر مسجد هستند که از ائمه جماعات، هیئت امناء و فرماندهان بسیج هستند که در امر رشد و پویایی مساجد نقش بزرگی را ایفا می کنند.

برین در ادامه گفت: در این نظام در طول این سی و شش سال با سه حرکت انقلاب مردم، انتخاب دولت اسلامی وتحکیم آن در ایام جهاد و ایثار دفاع مقدس، که خون این شهدا تحکیم کننده پایه های نظام شد.  

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام صادق(ع) در انتها بیان داشت: از زمان تولد اسلام حکومتی نداریم که سی وشش سال احکام اسلام را جاری وساری کرده باشد والحمدلله امروز نظام اسلامی با تبعیت از دو رهبر الهی در این امر کار عظیمی برجا گذاشته است.

 

6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها