برگزاری گردهمایی مسئولین روابط عمومی های ادارات شهرستان بهاباد

گردهمایی مسئولین روابط عمومی های ادارات شهرستان بهاباد به منظور هم اندیشی و توجیه وظایف روابط عمومی ها در هفته دولت برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۹۱۷۲
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد: گردهمایی مسئولین روابط عمومی های ادارات شهرستان بهاباد به منظور هم اندیشی و توجیه وظایف روابط عمومی ها در هفته دولت برگزار شد.

مسئول روابط عمومی فرمانداری بهاباد با تبریک فرا رسیدن هفته دولت با بیان اینکه شعار امسال هفته دولت "دولت تدبیر و امید، دولت همدل مردم" است گفت: روابط عمومی ها در هفته دولت باید گزارش کار خود را به طور کامل و به زبان ساده به اطلاع مردم برسانند.

اسماعیل زاده بر استفاده از شبكه های اجتماعی و فضای مجازی برای اطلاع رسانی تأکید کرد و گفت: باید از این شبکه ها به نحو مطلوب در قالب عکس و كلیپ های چند دقیقه ای از فعالیت های دستگاه مربوطه، بهره برداری لازم صورت گیرد.  
وی همچنین بر همکاری با خبرنگاران شهرستان جهت پوشش خبری برنامه های هفته دولت تأکید نمود.

مسئول روابط عمومی فرمانداری بهاباد با اشاره به راه اندازی پرتال نمایشگاه مجازی توسط اداره كل روابط عمومی استانداری یزد در هفته دولت گفت: روابط عمومی ها اقدامات دستگاههای خود را به صورت عكس و كلیپ به فرمانداری ارسال نمایند تا روی این پرتال بارگذاری شود.

وی همچنین با تأکید بر تعامل و ارتباط با دانشجویان و اساتید گفت: برنامه ریزی لازم جهت بازدید دانشجویان و اساتید مرتبط با حوزه کاری از دستاوردهای دستگاه مربوطه در هفته دولت صورت گیرد.

در ادامه در خصوص هرچه باشکوهتر برگزار نمود برنامه های هفته دولت بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.  

ارسال نظرات
آخرین اخبار