مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: 101پروژه در چهار حوزه راهداری، راهسازی، مسکن مهر و فنی و اجرایی از سوی این اداره کل در این استان برای راه اندازی در هفته دولت آماده شده است.
کد خبر: ۸۵۵۹۱۳۲
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵
مسعود مالکی  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج افزود: برای اجرای این طرح ها بیش از چهار هزار و 588 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی بهره برداری از 41 پروژه راه روستایی در مجموع به طول 186 کیلومتر، روکش آسفالت محورهای ارتباطی و ارتقای ایمنی راههای سیستان و بلوچستان را از جمله طرح های حوزه راهداری این اداره عنوان کرد.
مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در حوزه مسکن نیز چهار هزار و 134 واحد مسکن مهر در شهرهای شمالی این استان آماده بهره برداری در هفته دولت شده است.
سیستان و بلوچستان از نظر داشتن راههای مناسب فقیرترین استان کشور است به طوری که تنها 207 کیلومتر راه این استان در شمال و جنوب به صورت چهار خطه و بقیه راهها دو طرفه با عرض هفت تا هفت و نیم متر است.
سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور و به سبب گستردگی و طولانی بودن راههای ارتباطی دارای دو اداره کل راه و شهرسازی در شمال استان به مرکزیت زاهدان و جنوب به مرکزیت ایرانشهر است.

ارسال نظرات