خبرهای داغ:
فراخوان رزمایش گردان های الی بیت المقدس حوزه ثارالله شهرستان آبیک برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۹۱۲۳
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ازشهرستان آبیک علی ملکان مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) آبیک باتبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام شادی اهل بیت وقرار گرفتن در دهه کرامت بیان داشت: بسیج شجره‌ طیبه‌ای است که در مواقع نیاز به این نهاد مردمی درمیدان حضوردارد و از ارزش‌ها وکیان انقلاب ورهبری دفاع همه جانبه می‌کند.

وی گفت: یکی ازویژگی‌های بسیج که به رشد ونمو این شجره طیبه کمک شایانی می کند عدم وابستگی به جناح‌های سیاسی واجتماعی است ولذا از سایر نهادها منقطع است این در حالی است که علی رغم انقطاع از سایر ارگان ها ،تعامل بی بدیلی نیزبا ان‌ها دارد.

مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) آبیک تصریح نمود: اگر کشور به بحث نظامی نیاز داشته باشد بسیج می‌تواند بالاترین جهاد را از خود به جاگذارد، مثل دفاع مقدس،که این نشان دهنده عزم وجهاد بزرگ وعظیم بسیج می باشد.

وی متذکرشد: بزرگترین وجهادی‌ترین کار بسیج بحث نظامیگری می باشد که در اولویت ماموریت‌های این نهاد است بطوریکه کارکرد نظامی بسیج فقط در زمان جنگ ومقاتله نیست بلکه در زمان صلح نیزاز اهمیت ویژه‌ای برخوردار است وباید در تقویت خود از لحاظ آمادگی رزم وآموزش های نظامی در بالاترین سطح باشد.

ملکان با اشاره به برگزاری فراخوان رزمایش االی بیت المقدس بیان کرد: اولین فراخوان بسیجیان گردان‌ها برای رزمایش الی بیت المقدس برگزار شده است.

وی در خاتمه گفت: دریگان‌های رزم گردان متشکل بود از سه گروهان که هر گروهان ازسه دسته نظامی تشکیل می‌شود و چون ماهیت این گردان پایگاه محوراست، کل پایگاه‌های شهری حوزه ثارالله نیز دراین فراخوان حضور داشتند، که آموزش‌های سلاح شناسی، توجیه حفاظتی و پیاده روی شبانه از عملیات‌های این گردان بود.

 

6001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها