رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور با بیان اینکه هدف دشمن توقف پرچم داری مسجد است، گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج در تمام مساجد گیلان ساخته می شود.
کد خبر: ۸۵۵۹۰۵۳
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار حسین بهشتی در همایشی که بمناسبت گرامیداشت هفته جهانی مسجد در حسینیه حضرت اباالفضل (ع) سپاه قدس گیلان برگزار شد اظهار کرد: اصلی‌ترین پایگاه اجتماعی و سنگر دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی مسجد است.

وی با بیان اینکه مسجد محل پرورش نیروهای متعهد و انقلابی است و در این راستا مورد هدف جنگ سخت دشمنان است، افزود: دشمنان می‌خواهند با آتش کشیدن و تخریب مساجد اسلام را که به پرچم‌داری مساجد است متوقف کنند.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور گفت: تخریب و بمیاران بیش از 200 مسجد در غزه توسط رژیم اشغالگر قدس، تخریب مساجد در یمن توسط آل سعود، تخریب مساجد در سوریه و عراق توسط داعش نمونه بارز خصم همه جانبه دشمن با ارزش‌های اسلام است.

سردار بهشتی با بیان اینکه کانون خانواده اولین هدف دشمنان اسلام است، تصریح کرد: آثاری که در جامعه ما پدیدار می‌شود در واقع نتیجه جنگ نابرابر دشمن با کانون اصلی ما یعنی خانواده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن کانون خانواده را هدف قرار داده و با ابزارهایی چون فضای مجازی، ماهواره و اینترنت در صدد کمرنگ کردن اعتقادات اسلامی و گسترش فساد در خانواده است تا آن را بی‌هویت کند.

برگزاری مراسمات مذهبی در مساجد سدی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور اظهار کرد: کارشناس آمریکایی می گوید؛ در 365 روز سال ایران را بمباران فرهنگی می‌کنیم و آنها با اجرای مراسمات مذهبی در مساجد مانند شب قدر و ایام محرم تمام تلاش های ما را ناکام می‌گذارند.

سردار بهشتی با بیان اینکه ما باید با توسل به ریسمان عظیم اهل بیت(ع) و قرآن و عترت تهاجم فرهنگی دشمنان را به ناکامی بکشانیم، افزود: مسجد اصلی‌ترین کانون اجتماعات ملت می‌باشد و دشمن آن را مورد هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه در واقع مسجد کانون ایفای نقش اجتماعی جامعه در یک محله است، گفت: مسجد مرکز رسیدگی به امور جامعه و مردم در هر منطقه و در همه عرصه‌ها است.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور تصریح کرد: تلاش نرم دشمن این است که مساجد ما را بی‌هویت کند و این عمل دشمن مرموزانه است.

سردار بهشتی با بیان اینکه مسجد، دین و محرابی را دشمن خراب می‌کند که به اهدافشان صدمه بزند، خاطرنشان کرد: برای اینکه امنیت در کشور برقرار باشد مجموعه سپاه و بسیج و ... در زمان هشت سال دفاع مقدس در دهنه‌های فاو و ارتفاعات مریوان شهادت را با آغوش باز پذیرفتند.

وی با بیان اینکه از بطن مساجد ایثارگران و شهدا برخواسته‌اند، اظهار کرد: بسیجیان و بچه‌های مسجدی در همه زمان‌های بحرانی کشور در خدمت رسانی به مردم و محرومان بسیار فعال هستند.

حذف فیزیکی مساجد به صورت موقت و حذف نرم دائمی در دستور کاردشمن

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور با بیان اینکه دشمن حذف فیزیکی مساجد را به صورت موقت و حذف نرم را دائما در دستور کار خود قرار داده است، افزود: باید مراقب جنگ نرم دشمن باشیم و از ثمره خون شهدا که سبب ثبات و بازدارندگی در کشور شده دفاع کنیم.

سردار بهشتی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و گزینه‌های روی میز دشمن، گفت:اینکه دشمنان می گویند « گزینه روی میز است»  غلط کرده‌اند زیرا ایران اسلامی دارای فرزندان بسیجی است که برای دفاع از اسلام و انقلاب مرز نمی شناسند و برای کمک به سوریه و یمن وارد نبرد شدند و جان خود را حاضرند تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کنند.

وی تصریح کرد: این بلوف دشمن در مذاکرات هسته‌ایی برای به انحراف کشاندن دیپلمات‌های سیاسی ماست و اگر جرأت دارد بیاید تا سیلی محکمی از فرندان رشید ایران اسلامی بخورند.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور خاطرنشان کرد: قدرت و ایستادگی مردم در برابر فشارهای دشمن و حمایت همه جانبه آنها از نظام و انقلاب در دوران تحریم موجب شد تا دشمن 20 روز پای مذاکره با ایران بنشیند و این نشان از قدرت و عظمت ایران اسلامی است.

سردار بهشتی اظهار کرد: امروز باید علما، سپاهیان، بسیج و ذی‌نفوذان با همدلی کمک کنند تا مساجد به طراز انقلاب اسلامی نزدیک شوند و همدلی در میان امت بیشتر شود.

ساخت پایگاه‌های مقاومت بسیج در تمام مساجدگیلان

وی با بیان اینکه بسیج دارای توانایی‌های زیادی است و بیش از 300 برنامه در دستور کار خود دارد، افزود: نباید صفوف مساجد از جوانان خالی باشد، وفاق و همدلی بین هیئت امنا و روحانی مساجد و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج در رساندن مساجد به طراز اسلامی نزدیک می‌شود.

 رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور با بیان اینکه در برابر تهاجمات دشمن ما برگ برنده زیاد داریم، گفت: بسیجیان حوزه‌های مقاومت باید تلاش کنند تا نماز جماعت در مساجد برگزار شود.

سردار بهشتی با بیان اینکه اگر امروز می‌خواهیم در جبهه های فرهنگی فعال باشیم باید مساجد را فعال کنیم، تصریح کرد: مساجد به وسیله معتمدین، روحانیت و روح جوانی و همدلی فعال می شوند و در مساجد گیلان پایگاه‌های مقاومت بسیج ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها با اقتصاد مقاومتی یک شکوفایی درخشانی برای اقتصاد کشور به وجو خواهد آورد، خاطرنشان کرد: لاش های امنیتی در سال‌های اولیه انقلاب موجب اشراف اطلاعاتی عظیم برای کشور شد  و هم اکنون همین تحریم‌ها ما را به لبه تولید تکنولوزی هواپیمای بدون سرنشین رسانده است

ارسال نظرات