خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه اردوهای جهادی تمرینی برای از خودگذشتگی و ایثار است، گفت: امسال یک هزار و 800 نفر روز در این طرح در اسدآباد شرکت دارند.
کد خبر: ۸۵۵۹۰۲۲
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد به همراه فرماندار شهرستان از اردوهای هجرت و جهادی بازدید کردند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در حاشیه این بازدید با اشاره به اجرای طرح اردوهای هجرت و جهادی در اسدآباد، اظهار کرد: این طرح در راستای ایجاد شادابی و نشاط در بین دانش‌آموزان صورت می‌گیرد.
حسن وحدت‌جعفری با بیان اینکه طرح اردوهای جهادی چند سالی است که در تابستان مورد توجه بیشتر جوانان و نوجوانان قرار گرفته است، افزود: امسال سهمیه شهرستان اسدآباد در اجرای این طرح یک هزار و 800 نفر روز است.
وی با بیان اینکه 50 نفر روز در قالب گروه 12 نفره در این اردوها شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: در این طرح دانش آموزان در چهار مدرسه شهید سعیدی، بنت‌الهدی، حضرت خدیجه و شهید خزائی اقدام به رنگ آمیزی، زیباسازی و دیوارنویسی کردند.
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه از 50 نفر روز دانش‌آموز 24 نفر دختر و 26 نفر پسر در مقطع دبیرستان هستند، گفت: این دانش‌آموزان در برنامه‌های فرهنگی بسیج نیز شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات